04/04/2017 Esports
Xavier Sáez, entrenador del sènior A del Multiserveis-Club Esportiu Palamós.
El sènior A del Multiserveis-Club Esportiu Palamós avança a divendres el seu partit d’aquesta jornada de la lliga de la Primera Catalana de bàsquet. Els palamosins reben al Pavelló Municipal el CEB Girona, el segon classificat del grup. Queden cinc jornades per acabar el campionat i el Club Esportiu necessita de dues a tres victòries per garantir la permanència i no haver de jugar la promoció de descens.
Després de perdre en la darrera jornada contra el Minguella de Badalona, un rival directe, els palamosins són ara desens a la classificació. Només tenen una victòria de marge davant equips com el Salt o el Garrotxa-Santjoanenc, que ara mateix marquen la frontera amb les places de promoció de descens. Precisament, en la pròxima jornada aquests dos equips s'enfronten entre ells. Això vol dir que, si el Palamós no guanya el seu partit contra el CEB Girona, un d'ells el superarà i el tornarà a deixar en zona de perill. Escoltem el tècnic del Multiserveis-Club Esportiu Palamós, Xavier Sáez.
Ara mateix queden cinc partits per tancar la lliga d'aquest grup de la Primera Catalana de bàsquet. El Club Esportiu Palamós té tres partits a casa, contra Girona, Círcol Catòlic i Quart, i com a visitant ha d'anar a les pistes de Cabrera i Pineda. D'aquests cinc partits, el passaport per a la permanència tindrà el preu de guanyar-ne dos o tres. En cas contrari, els palamosins es podrien veure abocats a haver de jugar la promoció per no baixar.
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...