30/03/2017 Societat
La periodista Eva Millet parlarà del concepte ‘hiperpaternitat’.
Avui s’acaben les Jornades d’Educació i Família, organitzades per l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Palamós i que aquest any han arribat a la catorzena edició. La darrera sessió, a partir de les nou de la nit al teatre La Gorga, anirà a càrrec de la periodista especialitzada en temes educatius, Eva Millet, que parlarà del concepte ‘hiperpaternitat’. L’entrada a les Jornades d’Educació i Família és lliure i gratuïta.
La conferència d'Eva Millet se centrarà en l'excessiva atenció que reben actualment els nens i nenes, amb pares disposats a donar tot allò que els fills demanin. Escoltem el regidor de Joventut, Xavier Lloveras.
La ponent d'avui a les Jornades d'Educació i Família identifica com a 'hiperpares' els que estan excessivament al damunt dels fills, anticipant-se als seus desitjos i resolent tots els seus problemes. Eva Millet posarà damunt la taula les repercussions negatives que això té en els menors, com ara la no adquisició d'autonomia o la manca d'esforç.
Anteriorment, en les dues darreres setmanes han passat per les Jornades d'Educació i Família el psicopedagog Rafael Bisquerra, i la mestra Maria Batet que han parlat, respectivament, d'educació emocional i de les claus per entrenar l'optimisme.
Totes les notícies:
06/02/2026 - El govern municipal fa balanç de la seva acció política en els 100 primers dies de Maria Puig com alcaldessa de Palamós
Els grups d'ERC i del PSC han fet aquet matí el balanç de l'acció de govern d'aquests darrers 4...
06/02/2026 - Raül Núñez, candidat de JuntsXCatalunya, es presenta amb voluntat de ser alternativa de govern
Ahir van presentar oficialment Raül Núñez com a candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de...
06/02/2026 - Palamós comença l'any amb un increment de l'atur
Acabat el mes de gener, a Palamós hi ha 533 persones registrades que busquen feina, segons detalla...
06/02/2026 - El Carnaval de Palamós 2026 es vesteix de llarg amb la presentació a la Nau
Quan s'acaba un Carnaval sembla que el següent no hagi d'arribar mai, però al final sempre ho fa....
06/02/2026 - Espectacle de dansa a benefici de Swim for ELA
El Club Natació Palamós i l'Associació Swim For ELA oferiran a les 8 d'aquest vespre al Teatre...