27/03/2017 Serveis
L'aparcament de la platja Gran tornarà a ser de pagament pels no residents a partir del proper cap de setmana.
A partir d’aquest pròxim dissabte ja es començarà a aplicar la tarifa especial de dos euros diaris pels treballadors no residents a Palamós, que aparquin el cotxe a l’estacionament de la platja Gran. La mesura, que ja es va aplicar l’any passat, vol donar facilitats a aquests usuaris que, malgrat han de venir a diari a Palamós, no tenen els beneficis dels residents que paguen els seus tributs al municipi.
Lluís Puig, alcalde de Palamós, ho ha explicat en declaracions a aquesta emissora.
L'Ajuntament de Palamós recorda també que al municipi hi ha fins a onze zones d'aparcament gratuïtes. Lluís Puig.
Els empleats que vulguin demanar l'alta d'una matrícula per incorporar-hi aquesta tarifa han de presentar fotocòpies del DNI i del permís de circulació del vehicle, a més del contracte de treball amb domicili a Palamós o un certificat de l'empresa. La tramitació es pot fer a partir de l'1 d'abril directament amb l'empresa concessionària, al mateix aparcament de la Platja Gran.
Totes les notícies:
24/09/2026 - Societat CSIF denuncia que l'Ajuntament externalitzi el càlcul dels complements endarrerits de la Policia Local
Aquesta mateixa setmana us hem explicat que l'Ajuntament de Palamós ha contractat una consultora...
24/09/2026 - Serveis L'Ajuntament de Palamós voldria tenir totes les parades adjudicades quan obri el nou Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós preveu reobrir el Mercat Municipal, ja reformat, en els primers dies del...
24/09/2026 - Medi Ambient L'alcaldessa admet que caldrà reflexionar sobre el futur de les dutxes a la platja
L'Ajuntament de Palamós ha recuperat aquest estiu el servei de dutxes a les platges, que havia...
24/09/2026 - Obres i Urbanisme L'arbrat mort del passeig es replantarà abans no acabi la garantia de les obres
Han passat 6 mesos des de l'obertura completa del passeig del Mar de Palamós, després de les...
24/09/2026 - Serveis El creuer Scenic Eclipse II fa l'escala inaugural a Palamós
Avui hi ha escala de creuer al port de Palamós, i a més és inaugural. Es tracta de la primera...