17/03/2017 Societat
Sílvia Fà, directora del CEE Els Àngels, i Jordi Darder, membre de l'AMPA del centre, a Ràdio Palamós.
Tres escoles d’educació especial de les comarques gironines s’han unit en una nova agrupació. Sota el nom ‘Amb pas ferm’, els centres, entre els quals hi ha l’escola Els Àngels de Palamós, aposten per compartir experiències i treballar plegats cap a objectius comuns. A més, el projecte implica conjuntament els equips docents i el col•lectiu de mares i pares d’alumnes.
A 'Amb pas ferm' hi ha tres escoles públiques d'educació especial. Son Els Àngels, de Palamós, Font de l'Abella, de Girona, i Ventijol, de Blanes. La directora de l'escola Els Àngels, Sílvia Fà, parla de per què calia fer aquesta agrupació.
‘Amb pas ferm’ organitza demà el seu primer acte públic amb una jornada esportiva i lúdica a Santa Cristina d’Aro. Es farà a la zona del Pavelló Municipal on, a partir de les nou del matí, començarà la inscripció per a les dues marxes populars programades. Una de llarga, de dotze quilòmetres, i una de curta, de només tres, que és transitable per a aparells amb rodes. També hi haurà un espai per a fer esport adaptat, una via perquè la mainada i el jovent discapacitats se sentin integrats i participatius. Jordi Darder és membre de l'AMPA de l'escola Els Àngels, i tambe del col·lectiu 'Amb pas ferm'.
La jornada organitzada per l'agrupació 'Amb pas ferm' s'acabarà amb un concert de l'Orquestra Di-Versiones. En l'acte hi col·laboren l'Associació Atlètica Matxacuca, l'Ajuntament de Santa Cristina, el Consell Esportiu del Baix Empordà, així com altres ajuntaments, associacions i empreses. Per participar en els diferents actes caldrà fer un donatiu d'entre 6 i 10 euros, diners que es destinaran a projectes per millorar l'atenció als usuaris d'aquests centres d'educació especial.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...
Notícies relacionades:
01/02/2017 - Societat La Fira Nadalenca aporta 16.600 euros a projectes socials
...
11/11/2016 - Societat Els Àngels posa en marxa un curs pilot per ampliar la formació de les persones discapacitades
...
Enllaços web relacionats: