17/03/2017 Esports
El Multiserveis-CE Palamós juga a la pista del Malgrat.
Difícil compromís pel Palamós Club de Futbol, que aquest diumenge visita el camp del Peralada. Els locals són ara mateix els segons classificats del grup català de Tercera Divisió. El Palamós no ha guanyat mai a Peralada, però les dues últimes temporades n’ha sortit amb un punt a la butxaca. Els palamosins, amb 42 punts, busquen seguir sumant per assegurar la permanència, però no perden de vista que estan a només 4 punts de les places de promoció d'ascens.
Malgrat la qualitat de la plantilla del Peralada, l'entrenador del Palamós Club de Futbol, Joan Mármol, veu el seu equip capacitat per plantar cara a qualsevol rival. L'inconvenient principal serà el desgast físic que arrosseguen els palamosins després dels partits intensos que ha jugat contra La Jonquera, diumenge passat, i el Sant Andreu, dimecres. Joan Mármol.
Com a anècdota, Joan Mármol no ha perdut mai com a entrenador al camp del Peralada. Sempre hi ha empatat, però creu que el partit de diumenge serà de tot o res. No té baixes perquè recupera el sancionat David Cano. El partit Peralada-Palamós es juga el diumenge a les cinc de la tarda. Des d'un quart d'hora abans podreu escoltar el programa 'Futbol a Ràdio Palamós', amb la transmissió del partit i la locució de Ramon Ribas.
Parlem ara de futbol territorial gironí i destaquem aquests dos partits. A la Tercera Catalana, demà a un quart de set de la tarda s'enfronten el Lloret B i la Unió Esportiva Calonge. A la Quarta Catalana, el Sant Antoni visita el camp del Sils, també el dissabte però a tres quarts de sis. Recordeu també que aquest cap de setmana es juguen dotze partits de futbol de base als camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais de Palamós. Els aparellaments i els horaris els teniu en un document adjunt a aquesta notícia, que trobareu al web palamoscomunicacio.cat.
En bàsquet, el sènior A del Multiserveis-Club Esportiu Palamós juga demà a la pista del Malgrat. Després de trencar la ratxa de quatre partits perduts, els palamosins tenen ara una ocasió immillorable de sumar una nova victòria i sortir de les places de promoció de descens. El Malgrat ha guanyat cinc partits aquesta temporada, quatre menys que el Palamós. El tècnic del Multiserveis, Xavier Sáez, veu així el rival d'aquesta jornada.
Pel que fa als partits de bàsquet que es juguen al Pavelló Municipal, destaquem el del júnior femení del Multiserveis-Club Esportiu Palamós, que s'enfronta al Fornells, demà a tres quarts de sis.
L'equip aleví del Club Futbol Sala Palamós té partit demà, a casa. A les quatre de la tarda, els palamosins reben la visita de l'Interesportiu Malgrat. Acabem amb bitlles catalanes perquè aquest dissabte es juga a Palamós el partit de Lliga Catalana entre l'equip local i la Penya Bistec B.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...