08/03/2017 Cultura
Les Reines d'aquesta passada edició del Carnaval.
L’Ajuntament de Palamós continuarà adjudicant per concurs la subvenció destinada a l’organització del Carnaval. A diferència d’aquesta passada edició, en què el concurs es feia només per un any, la idea és fer-ho a partir d’ara per a vàries anualitats. Pel Carnaval 2017 la proposta guanyadora va ser la de l’Associació Som Carnaval.
Qui vulgui optar a la subvenció de 27.000 euros que l'Ajuntament de Palamós atorga a l'organització del Carnaval, ja sap que haurà de concursar. Aquest 2017 es va optar pel concurs després que un conjunt de colles plantegés una alternativa a l'Associació Carnaval de Palamós i no s'aconseguís conciliar les dues propostes. La mesura tenia un cert caire d'excepcionalitat i per això s'ha fet l'adjudicació per només un any. Es preveu, però, que això canviï. Lluís Puig, alcalde de Palamós.
D'altra banda, l'alcalde de Palamós ha fet una valoració positiva de l'organització del Carnaval d'aquest any.
El Carnaval de Palamós s'ha celebrat del 18 de febrer a l'1 de març amb un programa d'actes que ha presentat diferents novetats, com ara la recuperació de la rua escolar del Dijous Gras.
Totes les notícies:
12/09/2025 - Avui i demà es pot anar a donar sang al passeig del Mar
Avui divendres i demà dissabte el Banc de Sang i Teixits de Catalunya té destacada una unitat...
12/09/2025 - Augmenta la satisfacció dels pacients ingressats a l'hospital de Palamós, segons l'estudi PLAENSA
L'edició del 2025 de l'estudi PLAENSA, el Pla d'enquestes de percepció, experiència i...
12/09/2025 - La Cambra de Comerç de Palamós impulsa formació d'IA per a emprenedors
Amb l'objectiu de reforçar el seu suport a la innovació i l'emprenedoria, la Cambra de Comerç de...
12/09/2025 - Romiatge comarcal al santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc
Palamós celebrarà aquest dissabte el tradicional romiatge comarcal al santuari de la Mare de Déu...
12/09/2025 - El bus d'estiu entre Sant Antoni i 'Calonge, poble de llibres' ha portat prop de 2.000 viatgers
Per segon estiu seguit, el projecte 'Calonge, poble de llibres' ha tingut un autobús llançadora...
Notícies relacionades: