24/02/2017 Societat
Alternatives d'aparcament i circulació amb motiu de les restriccions per Carnaval.
Les diferents activitats de Carnaval provocaran restriccions de trànsit rodat a les avingudes centrals de Palamós, a partir d’aquesta mateixa tarda, tot el dissabte i el matí del diumenge. L’Ajuntament de Palamós recomana que, especialment el dissabte, no es faci servir el cotxe per a desplaçaments interiors. Com a alternativa es facilitarà l’accés a tots els aparcaments situats en el perímetre de la zona centre de Palamós.
Amb motiu del carnaval dels botiguers, aquesta tarda quedaran tancats a la circulació el carrer de Dídac Garrell, la plaça dels Arbres i el carrer de Cervantes. També el tram de President Macià, entre Onze de Setembre i Orient, i l'avinguda de Catalunya, entre Provença i Enric Vincke. Demà dissabte, les restriccions del trànsit rodat seran més àmplies i es mantindran entre les vuit del matí i les deu de la nit. No es podrà circular ni estacionar en tot l'eix que formen les avingudes de l'onze de Setembre, Lluís Companys, Llibertat i carrer d'Àngel Guimerà. Per entendre'ns, entre el giratori del polígon industrial i el de la llotja de pescadors. Sí es permetrà la circulació per l'interior de l'aparcament de la platja Gran, i el vial del Port i la carretera C-31 seran les millors vies per comunicar les dues parts en què quedarà dividit el nucli urbà de Palamós. A l'hora d'aparcar es recomana l'estacionament de la platja Gran, amb accés per la banda més propera a Sant Antoni, i el de la Cooperativa, entrant pel carrer d'Orient. També es pot fer servir el de l'Arbreda, amb entrada per Balmes i sortida per prosperitat. Així mateix estarà operatiu l'aparcament del carrer del Doctor Botet, a la zona del far, els tres del vial del port o el del carrer de Santiago Bañeras. A la Planassa no s'hi podrà aparcar en tot el dissabte. Cal recordar també que aquests dies la Policia Local impedeix estacionar a la proximitat de la Nau dels 50 metres, on es fan els balls de Carnaval o l'exhibició de comparses. Les places d'aparcament alternatives que proposa l'Àrea de Mobilitat són les del passeig del Mar, l'avinguda de Catalunya o l'aparcament de la platja Gran. Per últim, i pel que fa a la jornada del diumenge, només es tancarà la circulació de les vuit del matí a la una de la tarda al passeig del Mar, entre Aragó i Onze de Setembre, amb motiu de la rua matinal.
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...