09/02/2017 Medi Ambient
L'ACA ha condicionat un tram de 800 metres de la riera de Rifred, a Calonge.
L’Agència Catalana de l’Aigua ha enllestit la neteja d’un tram de la riera de Rifred, que transcorre fora de la zona urbana del municipi de Calonge. L’ACA hi ha invertit 6.500 euros i l’actuació ha consistit en la retirada d’arbres caiguts, vegetació i residus, afavorint la circulació de l’aigua i minimitzant el risc en cas de pluges fortes.
Concretament, l'ACA ha condicionat un tram de 800 metres de la riera de Rifred, aigües avall de la confluència amb la del Folc. Les mesures han consistit en la tala i la retirada selectiva de vegetació emergent, l'extracció d'arbres morts i la neteja de residus urbans. També s'han extret les arrels de les espècies vegetals invasores, per evitar la seva proliferació. Amb aquests treballs es garanteix la lliure circulació de l'aigua en aquesta riera del terme municipal de Calonge i es minimitza el risc de desbordament en cas d'avingudes.
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...