31/01/2017 Obres i Urbanisme
Mapa del sector on s'actuarà. (Foto: Google).
L'Ajuntament de Palamós ja ha delimitat el sector del barri de l'Eixample on hi farà obres de reurbanització, aquest any. Es tracta de l'espai que limiten els carrers de la Indústria i del President Macià, per una banda, i els d'Enric Vincke i del Carmel, per l'altra. El pressupost municipal de 2017 consigna per a aquesta obra una partida de 310 mil euros, la principal inversió prevista per a aquest any.
L'Ajuntament vol continuar amb la línia que va engegar en el pressupost de 2016 amb les obres del sector del Palmar, que començaran al març. Es tracta de promoure obra pública en espais urbans on fa molts anys que no s'hi ha fet res, amb una actuació integral que inclou clavegueram i la resta de xarxes de serveis, voreres, paviments, enllumenat públic, arbrat i mobiliari urbà. Lluís Puig, alcalde de Palamós.
Per invertir els 310 mil euros que contempla el pressupost municipal d'enguany per a la reforma urbana del sector de l'Eixample, l'Ajuntament ha triat el rectangle delimitat pels carrers d'Enric Vincke, Carmel, Indústria i President Macià. Això inclou, doncs, els corresponents trams dels carrers de Sant Antoni, Santa Marta i Santa Bàrbara, i dels seus travessers, Avió i Mercè. El projecte s'està redactant i quan estigui fet es posarà a la consideració dels veïns, explica l'alcalde Lluís Puig.
Tota la part de l'Eixample que va des del Palmar fins a Enric Vincke es deixa per a més endavant. Es considera que en aquesta zona s'ha construït molta obra nova en els darrers anys i que això ja ha permès renovar una part de la infraestructura urbana. De moment, només s'hi preveu fer alguns trams de vorera, no se sap encara si aquest 2017 o posteriorment.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...