24/01/2017 Esports
Zanetti i Akrong, entre Jordi Francesch i Joan Pau Pérez, presidents de Fecotur i del Palamós CF, respectivament. (Foto: Olga Grassot).
El Palamós Club de Futbol ha presentat aquest migdia dos nous fitxatges. Es tracta del defensa central de Ghana, Jacob Akrong, de 24 anys, i del lateral argentí amb passaport italià, Nicolás Zanetti, que en té 22. Són dos nous moviments del club en un mercat d’hivern que també ha vist l’arribada de Marc Bonaventura i Àlex Cano, així com la cessió d'Àlex Devia i les baixes de Lukic, Pimentel i una d'última hora, Aleix Feixas.
Les dues noves incorporacions ajudaran el Palamós a reforçar, sobretot, la part defensiva. El tècnic Joan Mármol explica què poden aportar aquests dos fitxatges.
Nicolás Zanneti és un jove lateral de 22 anys amb projecció ofensiva, nascut a Buenos Aires i amb nacionalitat italiana. Ha militat en diversos equips de categories menors d'Itàlia. És lateral esquerrà, tot i que va començar de davanter, i pot jugar també de mitjapunta. Com a curiositat dir que es tracta del nebot del mític exjugador argentí de l'Inter de Milà, Javier Zanetti. El nou fitxatge del Palamós, però, fuig de les comparacions i reivindica, des de la humilitat, el seu joc i la seva pròpia personalitat.
Per la seva banda, Jacob Akron és un defensa ghanès de 24 anys que actualment no tenia equip després de jugar la temporada passada al Badalona, a la Segona Divisió B. El central africà havia jugat anteriorment també en el San Roque i el Guadalajara i en els filials del Cadis, Granada i Almeria. Akron s'ha definit com un jugador seriós, ambiciós i ha fet broma sobre la seva contundència defensiva.
La presentació de Jacob Akrong i de Nicolás Zanetti s'ha fet aquest migdia a la Cambra de Comerç de Palamós. El motiu és que també s'ha aprofitat l'acte per explicar l'acord entre el Palamós Club de Futbol i l'associació de comerciants i restauradors Fecotur per utilitzar la targeta Card Costa Brava en tots els serveis del club. Amb les incorporacions d'Akron i Zanetti el Palamós tanca la plantilla en un mercat d'hivern on ha fitxat Marc Bonaventura i Àlex Cano i ha prescindit de Pimentel, Lukic i, aquesta setmana, d'Àleix Feixas. El davanter ha demanat la baixa al club per falta de minuts. Recordem que el Palamós també havia cedit Àlex Devia al Cornellà de Terri.
Totes les notícies:
17/09/2026 - Política L'Ajuntament subvenciona amb 40.000 euros la 50a Christmas Race, malgrat dubtar del futur de la regata
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va donar aquest dimarts passat el vistiplau a la subvenció al...
17/09/2026 - Política El govern posposa la votació al Ple del Compte General del 2025
L'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós, que formen els grups d'ERC i el PSC, va decidir...
17/09/2026 - Serveis El port de Palamós i la seva destinació es promocionen a la fira Seatrade Cruise Med, a Las Palmas
Las Palmas de Gran Canaria és la seu, des d'ahir i fins avui dijous, de la fira biennal dels...
17/09/2026 - Societat 12 persones han mort ofegades aquest estiu a les platges de la Costa Brava
La campanya de bany a les platges de la Costa Brava, entre el 15 de juny i el 15 de setembre, s'ha...
17/09/2026 - Cultura SSIBE i els museus del Baix Empordà presenten 6 audioguies sensorials pel benestar emocional a través de la cultura
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, l'Institut Català de la Salut, i els museus del Baix...