Un 80 per cent del comerç de Palamós enquestat diu que aquest Nadal ha venut més

16/01/2017 Societat


El president de Fecotur, Jordi Francesch, convidat avui de l'espai 'L'Entrevista' de Ràdio Palamós.

El president de Fecotur, Jordi Francesch, convidat avui de l'espai 'L'Entrevista' de Ràdio Palamós.

El 80 per cent dels comerciants de Palamós que han respost l'enquesta de l'associació Fecotur asseguren que en aquesta darrera campanya de Nadal han venut més que en la de l'any anterior. Així ho ha explicat avui el president de l'entitat, Jordi Francesch, que valora bé el resultat, sobretot en el context de creixent competència i de constants canvis que està experimentant el sector del comerç local.

Francesch ha dit avui al programa 'L'entrevista' de Ràdio Palamós, que la dinàmica de vendes d'aquest passat any 2016 ja feia pensar que la campanya de Nadal podia anar raonablement bé. Els pitjors anys de la crisi han deixat empremta i el resultat és un escenari molt diferent al què hi havia abans de 2008. Fecotur ha preguntat als seus més de 200 associats com els ha anat el Nadal comercial d'aquest any. Per bé que l'enquesta l'ha respost només poc més d'un 10 per cent dels socis, el resultat és positiu. Jordi Francesch, president de Fecotur.



Francesch admet que al comerç local li costa adaptar-se a unes dinàmiques en què les grans franquícies dicten les normes i que porten a un escenari de promocions constants.



El president de Fecotur s'ha mostrat satisfet també amb les activitats d'animació infantil que els comerciants han promogut a Palamós durant el Nadal. Així mateix ha destacat les promocions del xec regal de 1.000 euros i de la campanya 'Un cap de setmana com un rei', que precisament se sorteja aquesta setmana.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...