16/01/2017 Esports
El Multiserveis-CE Palamós va fer un gran partit ahir i va vèncer clarament el Pineda, 83 a 61. (Foto: Xavier Saguer).
El Palamós Club de Futbol va perdre ahir al camp de La Pobla de Mafumet per 1 a 0. Els palamosins sumen una jornada més sense guanyar i ja en són cinc de consecutives. Malgrat tot, mantenen una còmoda sisena plaça a la classificació del grup català de Tercera Divisió i, de fet, ahir podien haver sumat un resultat positiu si haguessin estat més encertats.
L'equip va tenir ocasions per decantar el partit cap a la seva banda. Quan més a prop semblava el gol dels palamosins, però, va arribar el dels locals mitjançant un penal provocat per Oriol Ayala. Dani Ojeda el va llançar però el porter Aleix Manzano va endevinar la trajectòria de la pilota i el va refusar. La mala fortuna, però, va fer que el refús tornés novament a peus del mateix Ojeda qui, en segona instància, no va perdonar i va marcar l'1-0 final. El Palamós, després d'aquesta derrota, continua amb 28 punts. El proper partit serà el diumenge 22 de gener a les 12 del migdia contra el Cerdanyola.
En futbol territorial, a Tercera Catalana, la Unió Esportiva Calonge va empatar a un gol a Arbúcies. A la Quarta Catalana, el Sant Antoni va guanyar a domicili el GuíxolsB, 1 a 2. La Unió Esportiva Llagostera va superar l'Ebro per un clar tres a zero a l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava. D'aquesta manera suma una victòria molt important per sortir de la zona de perill del seu grup de la Segona Divisió B. D'altra banda, els resultats dels partits de base que s'han jugat aquest cap de setmana a Palamós els teniu en un document adjunt a aquesta notícia, al web palamoscomunicacio.cat.
El Multiserveis-CE Palamós va aconseguir una clara victòria en el seu retorn a la competició de bàsquet després de l’aturada per les festes nadalenques. Els palamosins van guanyar amb autoritat el Pineda 83 a 61. Els homes de Xavier Sáez ho van enllestir amb un gran inici i van marxar al descans amb 25 punts d’avantatge. El mateix tècnic admet que no esperava un partit tan plàcid.
Rojas i Moha Ayachi, amb 15 punts, van ser els màxims anotadors del Club Esportiu. Després de 14 partits, l’equip és vuitè amb les mateixes victòries que derrotes, set. Diumenge que ve tancarà la primera volta de la lliga a la pista del Quart. Més bàsquet. El sènior B del Club Esportiu Palamós va superar el Tordera B per un ampli 80 a 54 i és segon del seu grup. Per la seva banda, el sènior masculí de l'Escola Vedruna no va poder amb un Farners que es va imposar per 74 a 77. L'equip femení, però, va vèncer l'Olot B per un ajustat 47-46. En categoria júnior, bons resultats pels equips del Multiserveis. El femení continua liderant el seu grup després de guanyar amb solvència a domicili l'Unió Girona per 47 a 65. El masculí es va desfer clarament de l'Arbúcies per 80 a 52.
Resultats dels Club Futbol Sala Vall-llobrega. L'equip sènior va perdre contra l'Hostalriquenc per 3 a 10. El Vall-llobrega va fer mèrits, però, perquè la derrota no fos tant exagerada. La propera jornada jugarà com a local al Pavello Municipal de Palamós el primer partit de la segona volta contra el Sant Cebrià de Vallalta, diumenge a les sis. Per la seva banda, l'equip infantil va perdre al Pavello Municipal de Calonge contra el Canet. El partit entre els alevins de Vall-llobrega i Palamos s'ha ajornat i es jugarà el proper dissabte. I finalment, el benjamí va caure per 4 gols a 5 contra el líder, el Sant Julià de Ramis.
I acabem amb atletisme perquè el palamosí del Team New Balance, Adel Mechaal, va firmar ahir la setena plaça al Cros Internacional d'Itàlica, a Sevilla. Mechaal va entrar just darrere d'Ilias Fifa, amb un temps de 32'02''.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...