28/12/2016 Cultura
La Nau dels 50 metres és l'escenari de les activitats del 'Nadal Jove'.
Avui comença una nova edició del ‘Nadal Jove’ a la Nau dels 50 metres de Palamós. Fins al 3 de gener, tret dels dies 31 i 1, aquest espai polivalent acull un ampli programa d’activitats lúdiques per a mainada i jovent, organitzades pel Departament de Joventut de l’Ajuntament de Palamós. L’organització del ‘Nadal Jove’ compta també amb la col•laboració de diferents entitats locals del municipi. Com a novetats, hi participaran joves de l'institut a través del projecte educatiu del servei comunitari i l'àrea de Medi Ambient hi posarà la Festa del Reciclatge.
L'objectiu del 'Nadal Jove' és promoure activitats de lleure infantils i juvenils, durant el període de vacances nadalenques. Es tracta de motivar la participació activa d'aquest col·lectiu, fomentant el coneixement i l'intercanvi entre els més joves. El programa està organitzat pel Departament de Joventut de l'Ajuntament de Palamós. El seu escenari serà la Nau dels 50 metres, avui, demà i demà passat, a més dels dies 2 i 3 de gener. Xavier Lloveras, regidor de Joventut, explica quines són les principals activitats que han preparat.
El preu per al 'Nadal Jove' és de 3 euros per l'ús de les atraccions. Si només volen participar en les àrees d'activitats organitzades per les entitats serà gratuït.
Vídeo sobre el 'Nadal Jove'.
Totes les notícies:
19/03/2026 - L'Ajuntament demana una acció judicial més severa amb els multireincidents
El debat sobre la seguretat al municipi de Palamós va reaparèixer en el Ple de l'Ajuntament que...
19/03/2026 - La preinscripció escolar apunta a la pèrdua d'una línia d'I3 el curs que ve
Ahir va acabar el període de la preinscripció escolar pel curs 2026-2027, al segon cicle...
19/03/2026 - El nutricionista Xavi Verdaguer protagonitza la segona sessió de les Jornades d'Educació i Família
Avui continuen, amb la segona conferència del cicle, les Jornades d'Educació i Família 2026, que...
19/03/2026 - David Perpinyà publica 'Panorama per a retratar', una novel·la inspirada en el món de la fotografia
El fotògraf palafrugellenc David Perpinyà publica la seva primera novel·la 'Panorama per a...
19/03/2026 - 'Contes musicats' a la Biblioteca amb 'Un petó per la lluna'
A un quart de 6 d'aquesta tarda arriba una nova sessió dels clubs de lectura infantils de la...