07/12/2016 Política
Imatge de l'EsCUPdellada popular, ahir al passeig del Mar. (Foto: CUP Palamós i Sant Joan).
Un centenar de persones va participar ahir en la tercera edició de l’EsCUPdellada Popular, organitzada per la Candidatura d’Unitat Popular de Palamós i Sant Joan. L’acte es va fer al passeig del Mar i va tenir un caràcter lúdic però també reivindicatiu. Aquesta darrera part es va centrar en la defensa dels serveis públics, especialment pel que fa a la denúncia de la línia de P3 retallada a l’escola Vila-romà.
En aquest tema, els cupaires han mostrat una postura molt ferma de protesta pel fet que Ensenyament no ofertés aquestes places educatives, i perquè el curs que ve també es preveuen més línies de P3 en les escoles concertades de Palamós, que no pas en les públiques. La CUP defineix l'EsCUPdellada com un acte de carrer, compartint un espai de trobada en demanda d'un poble més just i més cohesionat. El portaveu municipal de la formació a l'Ajuntament de Palamós, Joan Bohigas, ho ha explicat avui a l'espai 'Preguntes' de Ràdio Palamós.
El dinar popular gratuït de la CUP de Palamós i Sant Joan es va fer ahir al passeig del Mar amb la participació d'un centenar de persones, que van poder gaudir d'una bona escudella i carn d'olla.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...
Notícies relacionades: