02/12/2016 Esports
El Multiverseis-CE Palamós juga diumenge a casa contra el Cabrera. (Foto: Xavier Saguer).
Després de retrobar-se amb la victòria a domicili, diumenge passat al camp del Júpiter, el Palamós Club de Futbol també ho vol fer ara a casa. Aquest diumenge rep la visita del Santfeliuenc, a l’Estadi Municipal. L'objectiu és continuar sumant i, en segon terme, optar al premi de tornar a entrar en les places de promoció d'ascens.
El rival d'aquest diumenge, el Santfeliuenc, és un equip de la zona mitjana de la classificació, que els palamosins afronten des de la comoditat de la cinquena plaça i dels 26 punts que ja han aconseguit sumar fins ara. Joan Mármol és l'entrenador del Palamós Club de Futbol.
Mármol no pot disposar per a aquest partit dels lesionats Aleix Manzano, Gerard Herrera i Anthony Lukic. El club, d'altra banda, vol que la graderia de l'Estadi Municipal estigui molt animada. Per aquest motiu, cada soci del Palamós podrà portar un acompanyant que tindrà l'entrada gratuïta. El partit Palamós-Santfeliuenc es juga a les cinc de la tarda d'aquest diumenge. Quinze minuts abans començarà el programa 'Futbol a Ràdio Palamós' que inclourà la transmissió del partit amb la narració de Ramon Ribas.
En el futbol territorial gironí, aquest cap de setmana no hi ha competició. Hi ha alguns equips, però, que aprofiten per avançar el partit de la setmana vinent. És el cas de la Unió Esportiva Calonge, de la Tercera Catalana, que juga avui mateix a les nou de la nit contra el Cassà B. Pel que fa al futbol de base, aquest diumenge tenim cinc partits a la zona esportiva municipal de Palamós. La relació la trobareu en un document adjunt a aquesta notícia al web palamoscomunicacio.cat.
En bàsquet, el sènior A del Multiserveis-Club Esportiu Palamós juga a casa contra el Cabrera. El partit es disputa aquest diumenge, a tres quarts de sis de la tarda. L’equip del Maresme té una victòria més que els palamosins i, per tant, és un rival directe per mantenir-se en la zona tranquil•la de la classificació. El tècnic del Club Esportiu, Xavier Sáez, veu així el rival d'aquesta jornada.
A continuació del sènior A, saltarà a la pista del Pavelló Municipal el sènior B. Això serà a dos quarts de vuit del vespre i per enfrontar-se al Farners B. Prèviament als dos partits, a les cinc, el Club Esportiu Palamós farà la presentació oficial dels seus equips per a aquesta temporada.
Dos apunts més abans d'acabar. El Pavelló de Palamós acull demà dissabte, a partir de les sis, el festival de patinatge artístic que organitza el Patinatge Club Palamós. L'espectacle es titula 'Viatgem pel món" i tindrà la participació de més de 40 patinadors i patinadores de 6 clubs d'arreu de Catalunya. L'espectacle té l'entrada gratuïta. I, finalment, dir que, en la Lliga Catalana de bitlles, el Palamós juga aquest diumenge a Tordera contra la Penya Bistec.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües posa al dia el calendari d'obres a la depuradora de Mont-ras
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, convoca aquest...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...
05/05/2026 - Cultura 7 obres i 110 participants a la 34ª Mostra de teatre juvenil, que comença avui
Avui comença la Mostra de Teatre Juvenil de Palamós, una iniciativa de l'Àrea municipal de...