30/11/2016 Societat
La regidora del PSC, Glòria Prim, avui a l'espai 'Preguntes' de Ràdio Palamós.
El grup del Partit dels Socialistes de Catalunya diu que la participació ciutadana que promou l'Ajuntament de Palamós està perdent pistonada i que cal donar-li un nou impuls. La regidora del grup socialista, Glòria Prim, creu que un bon exemple són les 180 persones que han pres part en el procés participatiu de l'asfaltatge de carrers, una xifra que veu del tot insuficient.
El procés que va impulsar, en aquest mateix tema, l'anterior equip de govern socialista, l'any 2015, va registrar 384 votacions. En el d'aquest any, proposat ja pel govern municipal format per ERC i CiU, n'ha reunit només 180. L'actual govern local es defensa dient que s'ha fet un canvi qualitatiu del procés. Si abans es proposava votar quins carrers s'havien d'asfaltar prioritàriament, ara es demana a la ciutadania tenir una visió més global del municipi i votar quins criteris s'han de seguir per decidir uns carrers o altres. Aquest argument, però, no convenç la regidora del PSC, Glòria Prim, que avui ha dit a Ràdio Palamós que els processos participatius al municipi estan perdent força.
Prim ha demanat solucions innovadores per a la participació ciutadana. Creu que haurien d'arribar de la mà del nou Pla Estratègic de Participació però, en aquest sentit, la regidora del PSC critica que la seva aprovació s'està retardant massa
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...
Notícies relacionades:
29/11/2016 - Societat Els veïns de Palamós prioritzen asfaltar els carrers en pitjor estat
...
18/10/2016 - Societat La participació ciutadana decidirà com invertir 235.000 euros del pressupost municipal
...
30/07/2015 - Societat El Ple de Palamós es compromet a potenciar la participació ciutadana.
...
26/11/2015 - Política Prim critica CiU i diu que no es penedeix d'haver passat al PSC
...