29/11/2016 Societat
Participants del Programa de Garantia Juvenil amb l'alcalde Jordi Soler. (Foto: Ajuntament de Calonge).
L’Ajuntament de Calonge ha contractat quatre joves en règim de pràctiques, dins el Programa de Garantia Juvenil. Parlem de joves titulats que treballaran durant sis mesos en les àrees municipals de Promoció Econòmica, Serveis Socials, Cultura i Premsa. El Programa de Garantia Juvenil proporciona oportunitats als joves aturats, tant a nivell formatiu com a l’hora de facilitar-los l’accés al mercat laboral.
La contractació es fa a jornada completa i es finança amb una subvenció del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat. Els contractes de treball tenen un salari segons conveni. L'Ajuntament de Palamós també ha contractat cinc joves titulats en el marc d'aquest projecte, com ja va informar Ràdio Palamós ara fa un mes. En aquest cas s'han creat places ocupacionals tècniques d’informador turístic, dinamitzador juvenil o tècnic informàtic i administratiu, entre altres.
Totes les notícies:
13/03/2026 - La restricció horària dels supermercats 24h els donarà una mica més de marge a l'estiu
L'Ajuntament de Palamós ha aprovat definitivament la normativa que obligarà els supermercats 24...
13/03/2026 - La Policia Local explica a les escoles l'ús correcte dels patinets
La Policia Local de Palamós ha iniciat una sèrie de xerrades als centres educatius de secundària...
13/03/2026 - Susana Pérez aborda les causes i els efectes de la desinformació a les xarxes i recomana posar-nos a 'dieta digital'
La periodista Susana Pérez va encetar ahir al vespre el cicle de xerrades de les Jornades...
13/03/2026 - El Cor Carlit porta la seva música de gòspel a Palamós
Joventuts Musicals de Palamós i l'Àrea municipal de Cultura organitzen demà dissabte al Teatre...
13/03/2026 - 'Nallar', espectacle per a la primera infància a La Gorga
El diumenge, la Sala Petita del Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle familiar. Es...