Transportistes, carreters i altres oficis del port, avui a 'Imatges que fan parlar'

11/11/2016 Cultura


Es podran veure imatges antigues com aquesta d'un carreter del port. (Foto: Museu de la Pesca).

Es podran veure imatges antigues com aquesta d'un carreter del port. (Foto: Museu de la Pesca).

El Museu de la Pesca de Palamós programa avui la segona de les tres sessions de l’actual cicle de l’’Imatges que fan parlar’. A partir de les set de la tarda, la d’avui estarà dedicada a altres oficis del port, com els transportistes o els carreteres. L’objectiu és visualitzar fotografies històriques i anar recollint informació a partir dels records i les referències personals del públic assistent.

En la sessió d’avui es documentaran les persones, les escenes, els períodes, les barques i les anècdotes relacionades amb els oficis auxiliars del port de Palamós. El director del Museu de la Pesca, Miquel Martí, parla de la dinàmica d'aquestes sessions.



Aquest cicle d''Imatges que fan parlar' va començar a l’octubre amb una sessió dedicada a la vida del jovent de Palamós durant la dècada dels anys 70. Després de la d'avui, a les set de la tarda al Museu de la Pesca, en quedarà una darrera que tindrà lloc el 16 de desembre, amb el moll pesquer de Palamós com a tema central. Aquesta activitat va engegar l'any 2009 de la mà del Museu de la Pesca i formant part del programa 'Memòria viva'.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...