02/11/2016 Política
El regidor de la CUP a l'Ajuntament de Palamós, Joan Bohigas.
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular a l'Ajuntament de Palamós ha anunciat que no donarà suport al pressupost municipal per a l'any 2017. La CUP es queixa que no és un pressupost participatiu i que tampoc recull partides que aquesta formació considera prioritàries per a la cohesió social i per a un desenvolupament sostenible de Palamós. La CUP s'afegeix així al principal grup de l'oposició municipal, el PSC, que avançava fa uns dies el seu desacord amb el pressupost.
El portaveu de la Candidatura d'Unitat Popular a l'Ajuntament, Joan Bohigas, ha visitat avui l'espai de Ràdio Palamós 'Preguntes'. Bohigas ha dit que no han decidit encara si el seu vot serà una abstenció o un 'no', però, en qualsevol cas, no donaran suport al pressupost municipal 2017. Malgrat l'expedient té unes partides d'inversió, per valor de 235 mil euros, que se sotmetran a un procés de participació ciutadana, la CUP ho veu insuficient i molt lluny del pressupost participatiu que voldria. Escoltem Joan Bohigas.
El pressupost municipal de Palamós per a l'any vinent es votarà dimarts que ve en el Ple ordinari de novembre. L'equip de govern que formen ERC i CiU presenta un expedient per valor de quasi 22 milions 900 mil euros, amb una partida d'inversions d'1'6 milions. Els cupaires hi troben a faltar partides que voldrien més reforçades. Joan Bohigas en detalla algunes.
La CUP és el segon grup de l'oposició municipal a Palamós que avança que no votarà a favor del pressupost de 2017. Fa uns dies ja ho va fer el PSC. El seu regidor Joan Gea va explicar que el consideren pobre, continuïsta i poc adequat per a les necessitats que té el municipi.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...