02/11/2016 Política
El regidor de la CUP a l'Ajuntament de Palamós, Joan Bohigas.
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular a l'Ajuntament de Palamós ha anunciat que no donarà suport al pressupost municipal per a l'any 2017. La CUP es queixa que no és un pressupost participatiu i que tampoc recull partides que aquesta formació considera prioritàries per a la cohesió social i per a un desenvolupament sostenible de Palamós. La CUP s'afegeix així al principal grup de l'oposició municipal, el PSC, que avançava fa uns dies el seu desacord amb el pressupost.
El portaveu de la Candidatura d'Unitat Popular a l'Ajuntament, Joan Bohigas, ha visitat avui l'espai de Ràdio Palamós 'Preguntes'. Bohigas ha dit que no han decidit encara si el seu vot serà una abstenció o un 'no', però, en qualsevol cas, no donaran suport al pressupost municipal 2017. Malgrat l'expedient té unes partides d'inversió, per valor de 235 mil euros, que se sotmetran a un procés de participació ciutadana, la CUP ho veu insuficient i molt lluny del pressupost participatiu que voldria. Escoltem Joan Bohigas.
El pressupost municipal de Palamós per a l'any vinent es votarà dimarts que ve en el Ple ordinari de novembre. L'equip de govern que formen ERC i CiU presenta un expedient per valor de quasi 22 milions 900 mil euros, amb una partida d'inversions d'1'6 milions. Els cupaires hi troben a faltar partides que voldrien més reforçades. Joan Bohigas en detalla algunes.
La CUP és el segon grup de l'oposició municipal a Palamós que avança que no votarà a favor del pressupost de 2017. Fa uns dies ja ho va fer el PSC. El seu regidor Joan Gea va explicar que el consideren pobre, continuïsta i poc adequat per a les necessitats que té el municipi.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...