25/10/2016 Cultura
El cor Geriona durant la seva actuació en el Concert Solidari. (Foto: Creu Roja).
Creu Roja Palamós ha recaptat més de 3.000 mil euros amb la tercera edició del Concert Solidari, que va fer aquest passat diumenge al teatre La Gorga. El recinte es va omplir totalment amb més de 300 persones i es van poder superar amb escreix els 2.300 euros aconseguits en el concert de l’any passat. Els diners recaptats es destinen a finançar els programes d’atenció social a famílies vulnerables.
El Concert Solidari de Creu Roja Palamós va comptar amb l'actuació del duet que, especialment per a aquesta ocasió, van formar les cantants Neus Mar i Imma Presas. També hi van cantar el grup Port Bo i les corals Geriona i Palamós Gospel Choir. La proposta va rebre una resposta entusiasta del públic. Més de 300 persones van omplir el teatre La Gorga. Amb les entrades a 10 euros, descomptades les invitacions i sumades les aportacions a la fila zero, la recaptació final va ser de 3.040 euros. Albert Matavera, coordinador de Creu Roja Palamós, explica quin destí prioritzen per a aquests diners.
Creu Roja Palamós ha multiplicat en els últims anys l'atenció a famílies en situació de vulnerabilitat social, a causa de la crisi econòmica. L'entitat té programes d'ajuda per fer front a despeses d'escolarització, lloguer o serveis bàsics com aigua, llum o gas.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...
Notícies relacionades: