21/10/2016 Societat
El Tui Discovery, en una de les escales que ha fet aquest any a Palamós.
Avui tenim la 29ª escala de creuer d’aquesta temporada al port de Palamós. Igual que divendres passat el protagonista és el vaixell Tui Discovery, de la companyia Thomson Cruises, que porta 1.900 passatgers britànics. La campanya de creuers 2016 al port de Palamós ja està en el seu tram final. Després de la d’avui ja només quedaran tres escales per completar-la.
El Tui Discovery és el vaixell més gran de la flota de Thomson Cruises. Ha arribat a les vuit del matí procedent del port de Saint Raphael, a França, i a les sis de la tarda salparà amb destinació a Palma de Mallorca. Aquest any ha programat quatre escales a Palamós i la d'avui ja és l'última.
Després d'aquesta, però, encara en queden tres més a càrrec d'altres vaixells. Les faran el Seabourn Sojourn, el 31 d'octubre, i, ja al novembre, el Seabourn Odissey i el Marina, els dies 10 i 15.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...