19/10/2016 Medi Ambient
Dani Reixach, regidor de Junts x Palamós i Sant Joan.
El grup Junts x Palamós i Sant Joan demana que es faci un estudi d'impacte ambiental de l'activitat dels creuers al port palamosí. La formació creu que el cost que tenen les escales de vaixells turístics a nivell ambiental, amb especial impacte en la platja Gran de Palamós, no compensa els guany econòmic que deixa l'activitat.
Aquest any 2016, Palamós rep 32 escales de creuer amb un potencial que supera els 20.000 viatgers. Segons Ports de la Generalitat, aquesta activitat té un impacte econòmic pròxim als 3 milions d'euros. Pel grup Junts x Palamós i Sant Joan, però, aquest guany no compensa l'impacte ambiental que té l'activitat de creuers al port. Dani Reixach és el portaveu d'aquest grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós.
Segons Reixach, l'Ajuntament de Palamós hauria de liderar el procés per instar la Generalitat a fer un estudi d'impacte ambiental de l'activitat de creuers al port.
En els últims anys s'ha consolidat un ampli consens a nivell institucional i del teixit econòmic i social a la Costa Brava, que defensa l'activitat de creuers com una bona oportunitat de portar turistes, especialment fora de temporada alta.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...
Notícies relacionades: