14/10/2016 Societat
El tast de vins serà protagonista demà a la tarda al 'Palamós Gastronòmic'.
Les jornades ‘Palamós Gastronòmic’ programen demà dissabte un doble taller a l’Espai del Peix. Al matí hi haurà un taller de cuina del peix per a famílies que analitzarà tot el procés culinari que envolta aquest producte, des de reconèixer l’espècie en qüestió fins a cuinar-la. D’altra banda, el taller de la tarda estarà dedicat a una degustació a cegues de vins de la Denominació d’Origen Empordà.
Aquesta degustació, que es farà a partir de les cinc de la tarda, anirà acompanyada d'un concurs de maridatges. En l'àmbit de la cultura del vi, el 'Palamós Gastronòmic' també programa durant tot el mes visites al celler de la finca Bell-lloc, amb el corresponent tast de vins. Abans, dissabte al matí, el mateix Espai del Peix acollirà una altra activitat gratuïta. En aquest cas parlem del taller de cuina del peix per a famílies. Començarà a dos quarts d'onze i explicarà com reconèixer les espècies, les seves qualitats organolèptiques, com netejar-les i, finalment, cuinar-les. Manel Coll, president de l'Associació de Tavernes de Palamós, parla del peix com a producte de referència de la gastronomia local.
Recordeu que les jornades 'Palamós Gastronòmic' es desenvolupen durant tot el mes d'octubre. A banda de les activitats puntuals, permanentment hi ha l'oferta de menús gastronòmics que ofereixen 18 restaurants palamosins, així com el concurs Tapa Estrella amb la participació de 13 tavernes de la vila.
Totes les notícies:
27/06/2025 - El sindicat Domum acusa Nichirin de fer els ulls grossos davant un cas d'homofòbia
Domum Sindicat Social acusa la direcció de la fàbrica Nichirin Spain, situada al paratge de la...
27/06/2025 - La matinada del dilluns s'asfaltarà el giratori del vial del Port
La nit i matinada del diumenge al dilluns vinents es completaran les obres d'asfaltatge del darrer...
27/06/2025 - Front comú per la pesca mediterrània a Europa
El Parlament Europeu ha acollit aquesta setmana una sessió especial sobre el futur de la pesca...
27/06/2025 - Els càmpings fan un molt bon pont de Sant Joan i esperen un gran estiu
Els càmpings gironins han fet ocupacions de fins al 85 per cent de mitjana durant el pont de Sant...
27/06/2025 - Cinema, cant coral i revetlla de Sant Pere en l'agenda d'oci i cultura del cap de setmana
A Palamós es programen, avui i demà, diversos actes d'oci i cultura. Comencem amb el Club Alpí...
Notícies relacionades: