11/10/2016 Esports
Segon partit consecutiu a l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava.
Demà torna la lliga del grup català de la Tercera Divisió, amb una jornada entre setmana que coincideix amb la festivitat del 12 d’octubre. El Palamós Club de Futbol juga el segon partit en només quatre dies, i tots dos a casa. A partir de les cinc de la tarda d’aquest dimecres rebrà la visita del Sabadell B, amb l’objectiu de trencar una ratxa de quatre partits sense guanyar. Els sabadellencs són els cuers del grup i encara no coneixen la victòria en les vuit jornades que s’han jugat.
El Palamós està en una situació més còmoda, gràcies a una molt bona arrencada de curs que li ha procurat un coixí de dotze punts i que el manté vuitè en la classificació. També és cert, però, que l'equip encadena quatre partits sense guanyar, amb dos empats i dues derrotes, aquestes molt doloroses per les golejades rebudes a Terrassa i Granollers. Ara arriba a l'Estadi Municipal el cuer del grup, el Sabadell B. Això no fa, però, que els palamosins es refiïn. Ben al contrari, l'entrenador Joan Mármol diu que només tenen al cap puntuar en aquest partit.
Un dels jugadors del Palamós amb més protagonisme en aquest primer tram del campionat és Marc Serramitja. Ha estat titular en els vuit partits i és el màxim realitzador de l'equip amb tres gols. Serramitja espera recuperar el bon to i el camí de les victòries.
Pel partit de demà, Joan Mármol no podrà disposar de Marc Medina, de nou amb una lesió muscular, però espera recuperar Agi. Oriol Ayala ja està plenament refet de la seva lesió i ja va reaparèixer davant el Castelldefels. El partit entre el Palamós Club de Futbol i el Centre d'Esports Sabadell B es juga demà dimecres a partir de les cinc de la tarda. Des de quinze minuts abans podreu escoltar el programa 'Futbol a Ràdio Palamós', que inclourà la transmissió a través de la narració de Ramon Ribas.
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...