06/10/2016 Serveis
Treballadors de la brigada municipal, aquest matí al carrer d'Emili Joan.
El fort ruixat que ha caigut minuts abans de les nou del matí a Palamós ha provocat algunes incidències puntuals als carrers d'Emili Joan i d'Arnau Sa Bruguera. El municipi ha acumulat avui més de 18 litres per metre quadrat en poca estona, i això ha saturat la xarxa d'aigües pluvials en determinats punts i ha fet saltar les tapes d'alguns registres.
Un tram del carrer d'Emili Joan, un dels punts sensibles del municipi quan hi ha aiguats forts, ha patit acumulacions d'aigua que han acabat afectant una mica l'interior del Mercat Municipal, a través de la porta que toca a aquest carrer. Un altre punt conflictiu ha estat el carrer d'Arnau Sa Bruguera. L'acumulació sobtada d'aigua ha dificultat momentàniament l'entrada i sortida del barri de Pla d'es Pla per aquest lloc, per bé que no ha calgut tallar el trànsit, segons la Policia Local de Palamós. Tant en un cas com en l'altre, la brigada municipal d'obres ha treballat amb rapidesa per evacuar l'aigua acumulada i, hores d'ara, la situació ja és completament normal.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...