14/09/2016 Societat
L'activitat econòmica no es recupera, segons els sindicats.
Els preus han pujat dues dècimes a l’agost a la demarcació de Girona i han deixat un IPC del 0 per cent. Des dels sindicats han remarcat que les dades demostren que no s’està produint cap recuperació econòmica, en contra del què sosté el govern de l'Estat basant-se en dades macro-econòmiques. Els sindicats creuen que amb un treball precari i sous baixos no es pot parlar de recuperació
Els preus a Girona aquest agost han pujat dues dècimes en relació amb el juliol i han deixat una taxa d’inflació interanual del 0 per cent, sis dècimes més alta que la registrada al juliol. Amb aquesta taxa, Girona trenca una tendència de set mesos en negatiu. El secretari general del sindicat UGT a les comarques gironines, Xavier Casas, creu que les dades demostren que no s’està produint cap recuperació econòmica.
Casas ha reclamat que es trenqui la tendència a la precarització de les condicions laborals i a la reducció dels salaris.
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...
Notícies relacionades: