06/09/2016 Societat
La campanya comercial a Palamós ha anat millor que la de l'any passat.
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, diu que la temporada comercial de l'estiu deixa bones sensacions. Quan encara falta per definir què donarà de si el mes de setembre, el president de l'entitat, Jordi Francesch, assegura que la campanya ha anat millor que la de l'any passat, i que dóna bones perspectives perquè la temporada d'hivern també remunti.
Fecotur encara no té dades concretes d'increment de vendes. Amb les sensacions que els transmeten els establiments associats, però, n'hi ha prou per veure que la campanya d'estiu ha anat bé. L'entitat admet que hi pot haver matisos i que els bons resultats poden no ser linials en tots els sectors. El diagnòstic final, però, parla d'un estiu millor que el de l'any passat. Jordi Francesch, president de Fecotur.
Francesch explica que, tot i que hi ha sectors que potser no ho han notat tant, en general s'ha percebut una recuperació de la capacitat de despesa dels consumidors. Això malgrat el comerç local ha de fer front a la dura competència de les grans superfícies i de la venda a través d'internet.
Fecotur ha rematat la temporada d'estiu amb la celebració, aquest passat cap de setmana, de la Botiga al Carrer, en un format tematitzat que ha recuperat el 'glamour' dels anys 60 del segle passat a la Costa Brava.
Totes les notícies:
12/08/2026 - Societat El Banc de Sang tanca avui la donació extraordinària d'estiu a Palamós
Tercera i última jornada de donació de sang a Palamós, avui i en aquesta campanya...
12/08/2026 - Serveis 1.900 britànics arriben a Palamós amb el Marella Discovery 2
El port de Palamós rep avui dimecres la segona escala de creuer d'aquest mes d'agost. La fa el...
12/08/2026 - Obres i Urbanisme Arranjat l'espai de petanca del passeig del Mar
L'Ajuntament de Palamós ha completat l'arranjament de l'espai de petanca del passeig del Mar. Una...
12/08/2026 - Cultura Guillem Baviera, talent musical de Palamós al món
El jove violinista d'arrels palamosines Guillem Baviera Fusté s'ha convertit, amb només 17 anys,...
12/08/2026 - Cultura Presentació del llibre 'Ressons', de David Pagès, a la Biblioteca Municipal
L'escriptor David Pagès Cassú presenta aquesta tarda a la Biblioteca Municipal de Palamós el seu...
Notícies relacionades:
07/09/2015 - Societat El comerç de Palamós millora resultats i confia en l'inici d'un nou cicle.
...
Enllaços web relacionats: