05/09/2016 Societat
Foto de la platja de Sant Antoni durant la temporada d'estiu. (Foto: holidaycheck).
El sector turístic de Calonge i Sant Antoni ha tancat el mes d'agost amb un increment del 10 per cent de visitants, acumulat durant l'estiu. El Departament municipal de Turisme ho calcula a través de les dades de les empreses privades i també amb el recompte dels usuaris de les platges del municipi, un protocol contemplat en el pla estratègic dissenyat per potenciar aquests espais de lleure i vacances.
L'any 2013, les platges del municipi de Calonge i Sant Antoni van rebre més de 470 mil usuaris, segons un mètode de càlcul que analitza la densitat per sectors. Un any després va creixer fins als 685 mil i, l'any 2015, el volum d'usuaris ja es va enfilar fins a gairebé 730 mil. Aquesta freqüentació creixent de les platges de Calonge i Sant Antoni va decidir l'Ajuntament a impulsar un Pla Estratègic. Aquest estableix uns protocols per diagnosticar què cal millorar a les platges i saber el retorn econòmic que els usuaris donen al municipi. De moment, les dades d'aquest estiu són molt satisfactòries. Així ho ha explicat el regidor de Turisme i Platges de l'Ajuntament de Calonge, Joan Caner.
Segons Caner, aquests increments certifiquen que Calonge i Sant Antoni ha consolidat un model de turisme familiar que té una gran acceptació.
Totes les notícies:
29/09/2026 - Societat Els agents de la Policia Local de Palamós deixen de fer hores extres
La plantilla de la Policia Local de Palamós ha decidit deixar de fer hores extres, segons ha...
29/09/2026 - Successos Detenen una parella per amenaçar amb un ganivet el porter d'un local de la Planassa
La Policia Local de Palamós ha detingut un home i una dona per, presumptament, amenaces amb arma...
29/09/2026 - Societat Protecció Civil activa l'alerta de l'INUNCAT davant un dimarts de pluja intensa
Protecció Civil de la Generalitat ha activat en fase d'alerta el Pla d'emergències per...
29/09/2026 - Serveis El port de Palamós tanca avui les escales de setembre amb el Silver Spirit
El port de Palamós posarà avui el punt i final a les 10 escales de creuer que ha rebut al llarg...
29/09/2026 - Societat Creu Roja prepara el seu segon sopar solidari
El 15 d'octubre vinent, Creu Roja Palamós celebrarà la segona edició del seu Sopar Solidari....