01/09/2016 Esports
Paco Avilés i Carles Vilanova, del Club Futbol Sala Palamós, als estudis de Ràdio Palamós.
El Club Futbol Sala Palamós ha començat aquesta setmana els entrenaments sense saber encara quants equips tindrà quan engeguin les competicions oficials, a partir de l'octubre. L'objectiu de l'entitat és cobrir tota la cadena formativa i culminar-la amb un equip sènior. Encara falten jugadors, però, i per això el club ha fet una crida perquè se n'apuntin de totes les edats.
De moment, el Club Futbol Sala Palamós té assegurats per a la nova temporada un equip aleví i un cadet, i probablement també un prebenjamí. El vice-president del club, Paco Avilés, diu que encara els fa falta gent per complir l'objectiu de fer equips en tota la cadena de formació.
Els interessats es poden presentar al Pavelló Municipal els dimarts i els dijous a partir de les cinc de la tarda i fins a quarts de nou del vespre. El Club Futbol Sala Palamós, amb 25 anys d'història, intenta ara fer un canvi de rumb amb una nova junta directiva. El seu president, Carles Vilanova, vol que els coneguin més.
El Club Futbol Sala Palamós va tancar ahir amb gran èxit el seu primer campus d'estiu. Entre juliol i agost hi han participat en total una quarentena de jugadors.
Totes les notícies:
08/05/2026 - Serveis El Marella Explorer desembarca turisme britànic al port
Avui tenim escala de creuer al port de Palamós, la segona d'aquest mes de maig. Va a càrrec del...
08/05/2026 - Societat Jornada doble de donació de sang i plasma, la setmana que ve a Palamós
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants programaran aquesta setmana que...
08/05/2026 - Societat Preinscripcions obertes pels programes formatius del Pla de Transició al Treball
Des d'aquesta setmana està oberta la preinscripció als programes de formació i inserció del Pla...
08/05/2026 - Política L'ANC porta a Palamós la presentació del llibre d'Aleix Sarri 'Ànima de República'
Demà dissabte, l'Assemblea Nacional Catalana porta a la Biblioteca de Palamós un altre acte del...
08/05/2026 - Societat Més de 300 persones participaran aquest diumenge a la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge 10 de maig la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà...