25/08/2016 Esports
Un partit de la temporada passada del sènior masculí A del CE Palamós. (Foto: Olga Grassot).
Després de gairebé tres setmanes d'entrenament, el sènior masculí A del Multiserveis-Club Esportiu Palamós comença a competir demà, amb un dels triangulars del Trofeu Mateu Pell. Els palamosins juguen aquest divendres a la pista del Quart i dissabte rebran l'Arbúcies al Pavelló Municipal.
Tots tres equips militaran aquesta temporada en el mateix grup de la Primera Catalana de bàsquet. El partit a la pista del Quart es jugarà demà a dos quarts de deu de la nit, i el de dissabte a casa davant l'Arbúcies, a les nou. El guanyador del triangular jugarà una de les semifinals del Trofeu Mateu Pell. Un altre sortirà d'un segon triangular que disputen els altres tres equips gironins de la Primera Catalana: Club Escola Girona, Salt i Garrotxa Santjoanenc. Els dos equips restants de les semifinals ja estan classificats directament i són el Sant Narcís i el Bisbal Bàsquet, tots dos de Copa Catalunya. L'entrenador del Multiserveis-Club Esportiu Palamós, Xavier Sáez, explica com arriben al torneig, ja en la tercera setmana d'entrenaments de pretemporada.
Sáez espera que en aquests primers partits ja es pugui veure algun dels signes d'identitat que vol pel seu equip.
Si el sènior masculí A del Palamós guanya el triangular del Mateu Pell, jugaria la seva semifinal el dissabte 3 de setembre. Sigui com sigui, el diumenge 4 té programats dos amistosos al Pavelló contra el Roser i el Tordera, en què es barrejaran jugadors dels equips A i B. També hi haurà un partit de preparació contra el Bisbal Bàsquet, la setmana anterior al debut a la lliga que serà el 18 de setembre, a casa i contra el Sant Adrià B.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...