24/08/2016 Esports
El Llagostera seguirà celebrant gols a Palamós.
La Unió Esportiva Llagostera ha començat la seva tercera temporada consecutiva de vincle amb Palamós. Malgrat el descens a la Segona Divisió B, el club presidit per Isabel Tarragó continuarà jugant els seus partits com a local a l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava. De fet, ja ha començat a fer-ho. Aquest passat cap de setmana va empatar a un gol davant l'Espanyol B, en el primer partit de lliga.
Després de dos anys a la Liga Adelante, el Llagostera va consumar la passada temporada el seu descens a la Segona Divisió B. Malgrat aquestes situacions sempre obren interrogants, tant els responsables de l'entitat com l'Ajuntament de Palamós havien mostrat públicament la intenció de seguir jugant a l'Estadi, i així ho van formalitzar al juny. De fet, la principal ombra de dubte va arribar des de la Federació Espanyola de Futbol que, inicialment, volia que l'equip que entrena Oriol Alsina tornés a jugar els partits en el camp municipal de Llagostera. Finalment, la Federació va rectificar i els llagosterencs mantenen per tercera temporada el vincle amb Palamós. La seva presidenta, Isabel Tarragó, explica que sempre s'hi han trobat molt bé.
Després de la frustrada operació de fusió entre el Palamós i el Llagostera, la relació entre els dos clubs continua sent bona, assegura Tarragó. Les dues entitats comparteixen terreny de joc i continuen col·laborant, malgrat no haver concretat projectes com el d'un abonament conjunt. Isabel Tarragó.
Pel que fa a l'ús de l'Estadi Municipal, el Llagostera paga la taxa estipulada per jugar els partits de lliga com a local a l’Estadi, i per entrenar-hi un o dos cops a la setmana. L'Ajuntament té també interès que el club ajudi a la promoció turística del municipi, a través de les aficions dels equips que visitin Palamós.
Totes les notícies:
14/08/2026 - Cultura L'Arbreda acull avui una nova Mostra de l'Havanera Catalana
Ja està tot a punt perquè el recinte de l'Arbreda es converteixi aquesta nit en l'escenari de la...
14/08/2026 - Societat Les 3 jornades al passeig del Mar recullen quasi 200 donacions de sang i plasma
Satisfacció del Banc de Sang i Teixits de Catalunya, i de l'Associació de Donants de Sang, pel...
14/08/2026 - Serveis El creuer Silver Shadow farà escala demà a Palamós
Les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós continuaran demà dissabte amb la...
14/08/2026 - Cultura El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava arriba a Palamós amb 'Mediterranean Flavours'
El duet format per Stefania i Maurizio di Fulvio protagonitzarà demà dissabte al Teatre La Gorga,...
14/08/2026 - Cultura Concert de piano a les Nits Blanques de Marina Palamós
La nit més especial de l'estiu a Marina Palamós arribarà demà dissabte amb una nova edició de...
Notícies relacionades:
13/06/2016 - Esports Palamós vol treure rendiment turístic als partits del Llagostera a l'Estadi
...
10/06/2016 - Esports El Llagostera continuarà jugant a Palamós
...
07/07/2014 - Esports Principi d'acord perquè la UE Llagostera jugui al Nou Estadi.
...
Enllaços web relacionats: