17/08/2016 Esports
Un dels entrenaments del Palamós CF, aquesta pretemporada.
Finalitzats els partits de preparació de la pretemporada, el Palamós Club de Futbol fixa ja tota la seva atenció en el debut a la lliga, diumenge que ve al camp de la Unió Esportiva Figueres. Els palamosins intensifiquen la preparació en vistes a l'inici de la competició oficial, en un partit que esperen no tingui res a veure amb el de la Copa Catalunya, que els figuerencs van guanyar per cinc a zero.
Aquell va ser el primer partit de pretemporada, amb l'equip amb poques sessions d'entrenament acumulades i, en aquest sentit, amb una clara inferioritat davant el rival. El Palamós arribarà diumenge a Figueres amb gairebé ja un mes de preparació. El seu entrenador, Joan Mármol, ha deixat clar que no comencen la lliga al cent per cent, però ha insistit que l'equip serà competitiu. Les darreres pedres de toc de la pretemporada han estat dos equips de Segona Catalana, Sant Pol i L'Escala, partits saldats amb empats a dos i a zero gols, respectivament. El treball de pretemporada s'ha centrat en conjuntar una plantilla que té cares noves com les dels jugadors que han pujat al primer equip des del juvenil. Un d'ells és el davanter Èric Pimentel, que té aquestes expectatives per a la nova temporada.
Pimentel explica a Ràdio Palamós quina ha estat fins ara la seva trajectòria.
Èric Pimentel estarà a disposició de Joan Mármol, si aquest ho considera oportú, en el debut a la lliga d'aquest diumenge. El Figueres-Palamós de la primera jornada es jugarà a dos quarts de vuit del vespre. Per cert, si el Palamós guanya seria la seva victòria número 400 en categoria nacional.
Totes les notícies:
02/03/2026 - S'aprova definitivament la segona fase d'obres del passeig del Mar
Després que no s'hagin presentat al·legacions en el tràmit d'informació pública, l'Ajuntament...
02/03/2026 - Els usuaris de l'ABS Palamós en valoren la neteja o la infermeria, i en censuren la puntualitat i el temps que els dedica el metge
Els usuaris de l'Àrea Bàsica de Salut de Palamós tenen un grau de satisfacció global de 7'6...
02/03/2026 - La jornada doble no acaba de funcionar i Palamós recull 85 bosses de sang i 28 de plasma
El Banc de Sang i Teixits i l'Associació de Donants han posat en pràctica a Palamós una jornada...
02/03/2026 - Palamós acull alumnes de la comarca que participen a l''English Day'
368 alumnes de sisè de primària de 12 centres educatius del Baix Empordà, van participar aquest...
02/03/2026 - La Guia Michelin recomana 6 restaurants de Palamós
Un total de 6 restaurants de Palamós apareixen com a recomanats a la Guia Michelin 2026. Aquests...