El Palamós CF fitxa Marc Serramitja i juga contra el CE Sabadell

10/08/2016 Esports


Els jugadors del Palamós CF, a punt de saltar al camp en el partit contra la UE Llagostera, diumenge passat. (Foto: Olga Grassot).

Els jugadors del Palamós CF, a punt de saltar al camp en el partit contra la UE Llagostera, diumenge passat. (Foto: Olga Grassot).

El Palamós Club de Futbol juga a les nou d'aquesta nit el quart partit de preparació d'aquesta pretemporada. Es tracta del Trofeu Gaspar Matas que l'enfrontarà al Centre d'Esports Sabadell, a l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava. El club, d'altra banda, va confirmar ahir a la nit el fitxatge de Marc Serramitja, procedent de la Unió Esportiva Figueres.

Serramitja acaba de fer 26 anys i ha jugat les dues últimes campanyes amb els figuerencs. Es va formar en el futbol de base del Girona i va arribar a debutar a la Segona Divisió A amb aquest equip. Després va passar per diferents equips de Segona B com ara Gavà, Alacant, Badalona, Llagostera i Sant Andreu. Amb dificultats per trobar equip, l'any 2014 va iniciar una aventura al futbol noruec que només va durar sis mesos. Ara s'integra a la plantilla del Palamós Club de Futbol, que avui juga el Trofeu Gaspar Matas contra el Centre d'Esports Sabadell. Encara en ple procés de rodatge, els palamosins miraran de donar una bona imatge davant la seva afició, novament contra un equip de Segona B. No podran comptar amb Narcís Barrera, lesionat al peroné i que en té per un mes i mig de baixa. Un període similar d'inactivitat tindrà Àlex Devia, amb un trencament muscular. Mentre, el davanter Aleix Feixas ha patit aquests darrers dies una amigdalitis molt forta que ja li va impedir estar en la presentació de l'equip davant el Llagostera. Per a l'entrenador del Palamós, Joan Mármol, els partits de pretemporada han de servir per agafar bones sensacions, i els resultats hauran d'arribar amb l'inici de la lliga.



El Palamós-Sabadell del Trofeu Gaspar Matas es juga a les nou d'aquesta nit a l'Estadi Municipal. Els palamosins encara tindran dos amistosos més abans del començament de la lliga. Seran els dies 12 i 14 d'agost contra dos equips de Segona Catalana, el Sant Pol de Mar i el L'Escala. La competició oficial al grup català de la Tercera Divisió arrenca el 21 d'agost amb un Figueres-Palamós.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...