02/08/2016 Política
Acte de l'ANC al Passeig de Palamós l'estiu passat.
L'Assemblea Nacional Catalana de Palamós, Sant Joan i Vall-llobrega ja té a punt els actes divulgatius que farà durant aquest mes d'agost, aprofitant la gran afluència de visitants que hi ha al municipi. L'ANC tindrà parada al carrer i el dia 21 organitza un acte públic que comptarà amb la presència del president de l'entitat, Jordi Sánchez.
Les territorials de l'Assemblea Nacional Catalana fan actes de manera permanent per fer arribar el seu missatge polític als diferents sectors de la societat. A Palamós, el mes d'agost és un bon moment per fer-ho perquè hi ha molts visitants en període de vacances i es poden organitzar actes molt concorreguts al carrer. El diumenge 21 d'agost, el president de l'ANC, Jordi Sánchez, serà el ponent d'una xerrada que tindrà lloc a l'escenari del passeig del Mar. Juntament amb això, l'entitat aprofitarà també aquest espai per muntar una parada informativa i de venda de samarretes i altres materials promocionals, al llarg d'aquest mes. Jordi Mas, coordinador de l'ANC de Palamós, Sant Joan i Vall-llobrega.
Tot plegat s'emmarca en els preparatius pels actes que l'ANC prepara per a l'Onze de Setembre, que aquest any seran cinc concentracions descentralitzades.
L'assemblea de Palamós, Sant Joan i Vall-llobrega confirmarà pròximament com i quan es poden començar a fer les reserves de les places d'autocar.
Totes les notícies:
07/05/2025 - La Setmana Santa impulsa l'ocupació a Palamós
El nombre de persones apuntades a les llistes de l'atur a Palamós ha baixat per segon mes...
07/05/2025 - Més de 100 aspirants opten a 6 places d'agent de la Policia Local
Un total de 109 aspirants han estat seleccionats per fer les proves d'accés a 6 places d'agent de...
07/05/2025 - El Ple extraordinari sobre mobilitat i seguretat ciutadana es farà el dilluns 12 de maig
El Ple extraordinari sol·licitat pel gruix dels grups de l'oposició municipal de Palamós per...
07/05/2025 - Junts proposa reactivar l'Àrea Residencial Estratègica de Roqueta
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, proposa al govern municipal...
07/05/2025 - El TSJC puja la pena al violador d'una treballadora sexual a Palamós
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha augmentat a 13 anys de presó la condemna a...