Ajuntament i Generalitat recorden que la reforma del Club Nàutic s'haurà d'adequar al pla especial del port

29/07/2016 Societat


Esplanada de les instal·lacions del CNCB-CVP.

Esplanada de les instal·lacions del CNCB-CVP.

Tant l'Ajuntament de Palamós com Ports de la Generalitat han recordat que la reordenació de les instal·lacions del Club Nàutic Costa Brava-Club de Vela Palamós estarà supeditada al que disposi el futur pla especial del port palamosí. Els actuals gestors del club es presentaran al procés per adjudicar la nova concessió de l'equipament pels pròxims 25 anys, i aquesta setmana ja han triat l'equip d'arquitectes que farà la seva proposta.

Aquest equip serà el de l'estudi Fuses Viader, guanyador d'un concurs que va tenir sis propostes finalistes. Els arquitectes hauran de definir ara una proposta de reordenació de tot l'espai de la dàrsena esportiva del port, que inclou la construcció de dos nous edificis i que suposarà la inversió d'uns 8 milions d'euros, segons fonts del mateix Club Nàutic. Sigui com sigui, aquesta actuació s'haurà de coordinar amb el contingut del pla especial del port de Palamós, que aviat es començarà a redactar i que hauria d'estar enllestit en el termini d'un any. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, així li ha explicat al president del Club Nàutic Costa Brava-Club de Vela Palamós, Eduard Sallés, en la reunió que han tingut aquesta setmana.



L'Ajuntament de Palamós i Ports de la Generalitat van firmar ahir el protocol que permetrà la redacció del pla especial del port. El secretari de Mobilitat del Govern, Ricard Font, ho veu una bona oportunitat per possibilitar inversions com la que es vol fer al Club Nàutic.



El Club Nàutic Costa Brava va fer l'any passat un procés de reserva d'amarradors que li ha permès créixer gairebé fins als 400 socis.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...