L'Ajuntament licita el nou enllumenat públic de Josep Joan i el seu entorn

27/07/2016 Obres i Urbanisme


El carrer de Joan Vilar renovarà el seu enllumenat públic.

El carrer de Joan Vilar renovarà el seu enllumenat públic.

L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el projecte del nou enllumenat públic del carrer de Josep Joan i de trams de sis carrers més del seu entorn. El projecte es licita per un preu de 69 mil euros, comptant l'IVA, i preveu la instal·lació de fins a 53 noves lluminàries. Un cop més s'aposta pels components led, tecnologia que millora la intensitat de llum i en redueix el consum, amb l'estalvi econòmic que això comporta.

L'objectiu d'aquest projecte és substituir l'enllumenat públic del carrer de Josep Joan, així com en els trams compresos pel quadrat que delimiten les avingudes de Catalunya i de Lluís Companys i els carrers de Rentadors i de la Font. Això inclou, doncs, trams de Pere Joan, Emili Joan, Conrad Pallí i Batet, Joan Vilar, Font i Rentadors, a més de l'esmentat Josep Joan. Jordi Pallí, regidor d'Urbanisme i Obres de l'Ajuntament de Palamós, explica què s'hi farà.



En el cas del carrer de Rentadors, atès que és una via més ampla, es posen dotze lluminàries de 53 vats. En la resta de trams, més estrets, s'opta per lluminàries de 28 vats, 41 en total. En ser més eficients, es calcula que l'estalvi de consum que pot aconseguir l'Ajuntament de Palamós només en aquesta zona és d'uns tres mil euros anuals. El projecte ja està a exposició pública amb un preu de sortida de 69 mil euros. Un cop s'adjudiqui i comencin les obres, el termini d'execució és d'unes deu setmanes.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...