25/07/2016 Cultura
Un dels personatges que apareixen a 'Serendipitat'. (Foto: Gespa Teatre).
Unes 750 persones han passat aquest cap de setmana per La Gorga a veure l'obra de teatre 'Serendipitat'. Gespa Teatre n'ha fet tres funcions, amb l'entrada gratuïta i un sistema de taquilla inversa. La història l'ha escrit i dirigit Núria Domènech i gira entorn de les vivències d'uns personatges, habitants d'un planeta molt llunyà.
Aquesta proposta de teatre familiar ha tingut una bona acollida per part del públic. Les tres funcions han sumat un total de 750 espectadors. La major afluència va tenir lloc ahir diumenge, amb més 200 persones a La Gorga. Tothom tenia l'accés gratuït i, a la sortida, podia fer una aportació voluntària. El que es coneix com a taquilla inversa. Segons la directora de 'Serendipitat', Núria Domènech, es tractava de compensar mínimament les despeses de producció del muntatge.
'Serendipitat' ha comptat amb un repartiment format per una desena d'actors i actrius de Gespa Teatre i que també ha inclòs la irrupció d'intèrprets de la formació Gespa Jove, així com la col·laboració dels membres de l'Aula Musical de l'escola La Vila.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...
Notícies relacionades: