18/07/2016 Obres i Urbanisme
En marxa una nova fase d'obres de prevenció d'incendi, a l'hospital de Palamós.
Aquesta segona quinzena de juliol, l'hospital de Palamós enceta una nova fase de les obres d'adequació de les seves instal·lacions en matèria de prevenció i seguretat en cas d'incendi. Les obres, amb una durada total de 16 setmanes, s'han anat fraccionant en petites fases per tal d'afectar el mínim possible l'activitat assistencial del centre i els seus usuaris.
La que comença ara s'allargarà fins al dia 29 de juliol. Afecta el passadís d'accés a consultes d'especialitats mèdiques de la planta 2, la porta del passadís de la planta 3, així com el canvi de portes de l'ascensor vell a totes les plantes, i la revisió i acabats de la quarta planta. Per aquest motiu, els usuaris han de tenir en compte que durant aquestes dues setmanes l'accés a les admissions d'especialitats mèdiques i l'hospital de dia de la planta 2 es farà des de la planta 0, pels ascensors de la part antiga de l'hospital, a l'esquerra de la cafeteria. Recordem que el conjunt de les obres va començar el dia 2 de maig i que està previst que s'acabin a final d'agost. Els treballs s'han anat fent des de la planta cinquena de l'hospital i en sentit descendent.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...