18/07/2016 Societat
En aquesta època de l'any, les donacions disminueixen d'un 30%.
El Banc de Sang i Teixits de Girona ha fet una crida als donants i sobretot a les persones que no ho han estat mai perquè donin sang durant l’estiu. Segons els responsables del Banc de Sang, malgrat no hi ha una situació d'emergència, les reserves són les justes per passar la temporada. Cal recordar que en aquesta època de l'any, les donacions de sang tenen una davallada mitjana del 30 per cent.
Un estiu més, el nombre de donacions de sang es redueix en arribar els períodes de vacances, i al Banc de Sang i Teixits de Girona això s’agreuja amb el fet que en els darrers anys també ha caigut el nombre de nous donants. El director del Banc de Sang i Teixits de Girona, el doctor Joan Profitós, s’ha mostrat confiat que l’estiu a l'hospital Trueta i als hospitals comarcals gironins es podrà superar bé, però ha fet una crida a no baixar la guàrdia i a fer donacions.
Durant aquest estiu les unitats mòbils del Banc de Sang tenen com a objectiu els punts de concentració turística de la Costa Brava. Sense anar més lluny, a Palamós s'instal·la al passeig del Mar un mínim d'un parell de dies durant el mes d'agost, intentant captar donants entre la gent que està passant les vacances.
Totes les notícies:
29/09/2026 - Societat Els agents de la Policia Local de Palamós deixen de fer hores extres
La plantilla de la Policia Local de Palamós ha decidit deixar de fer hores extres, segons ha...
29/09/2026 - Successos Detenen una parella per amenaçar amb un ganivet el porter d'un local de la Planassa
La Policia Local de Palamós ha detingut un home i una dona per, presumptament, amenaces amb arma...
29/09/2026 - Societat Protecció Civil activa l'alerta de l'INUNCAT davant un dimarts de pluja intensa
Protecció Civil de la Generalitat ha activat en fase d'alerta el Pla d'emergències per...
29/09/2026 - Serveis El port de Palamós tanca avui les escales de setembre amb el Silver Spirit
El port de Palamós posarà avui el punt i final a les 10 escales de creuer que ha rebut al llarg...
29/09/2026 - Societat Creu Roja prepara el seu segon sopar solidari
El 15 d'octubre vinent, Creu Roja Palamós celebrarà la segona edició del seu Sopar Solidari....
Notícies relacionades:
12/07/2016 - Societat Recullen 124 donacions de sang a Palamós
...
15/06/2016 - Societat Baixen les donacions de sang a les comarques gironines
...
Enllaços web relacionats: