Graven a Palamós una part del videoclip benèfic 'El noi del port'

05/07/2016 Societat


Una imatge del contingut del videoclip. (Foto: El noi del port).

Una imatge del contingut del videoclip. (Foto: El noi del port).

El videoclip 'El noi del port', editat per recaptar peix per al Banc d'Aliments de Girona, s'ha gravat parcialment al port de Palamós. La campanya benèfica també reivindica la pesca tradicional i ha comptat amb la col·laboració de les confraries de pescadors de la Costa Brava. Es tracta d'una iniciativa dels músics Edgar Massegú i Xavi Pendón, que han compost una cançó marinera per col·laborar amb la campanya 'La fam no fa vacances'.

La campanya consisteix en oferir per un euro la descàrrega de la cançó a través del web del Banc dels Aliments de Girona, tot i que la donació pot ser superior. Els diners recaptats es destinaran íntegrament a la compra de conserves de peix per a les persones que atén el Banc dels Aliments. Edgar Massegú.



De la cançó 'El noi del port' se n'ha fet un videoclip, una part del qual s'ha gravat al port de Palamós. La iniciativa ha comptat amb la col·laboració de veus del món de l'havanera com la de Xavi Jonama, del grup l'Empordanet, la de Neus Mar o la del grup Les Anxovetes. També han col·laborat personalitats de diferents àmbits que, a través de vídeos curts, conviden a participar en la campanya.
En aquest enllaç podeu veure el videoclip "El noi del port"



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...