Comenca el tercer Rumb(A)Palamós amb un concert familiar

01/07/2016 Cultura


El grup Bananna Beach en una anterior actuació al Rumb(A)Palamós. (Foto: Àrea de Cultura).

El grup Bananna Beach en una anterior actuació al Rumb(A)Palamós. (Foto: Àrea de Cultura).

Avui arrenca la tercera edició del festival Rumb(A)Palamós, el primer festival de rumba catalana organitzat a la Costa Brava. L'Àrea de Cultura de l'ajuntament palamosí ha programat un total de cinc concerts, els cinc divendres d'aquest mes de juliol, en diferents escenaris del municipi. La principal novetat del programa la tenim avui mateix amb un concert dedicat a un públic familiar.

És l'únic espectacle que es farà en horari diürn. Això serà a dos quarts de vuit del vespre, a la plaça de Sant Pere. Actua Landry El Rumbero, un grup que barreja cançons originals amb una selecció de temes i danses infantils, sempre amb el matís que li dóna la rumba catalana. Francesc Subirats, regidor de Cultura de l'Ajuntament de Palamós, explica per què s'ha triat aquest tipus de concert per començar aquest tercer cicle Rumb(A)Palamós.



La resta de concerts del festival Rumb(A)Palamós seran tots a les deu de la nit. El dia 8 de juliol l'actuació anirà a càrrec de Bananna Beach, al passeig del Mar. Una setmana més tard el protagonisme serà per a La Banda del Panda, que actuarà al moll Vell. El 22 de juliol serà el torn de Sabor de Gràcia i el cicle es tancarà el darrer divendres de juliol amb la presència de Gertrudis. Tots els concerts són gratuïts.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...