20/06/2016 Obres i Urbanisme
Vorera malmesa en un dels trams que s'arranjaran. (Foto: Ajuntament de Palamós).
El pla de millora de voreres que el Ple municipal de Palamós va aprovar la setmana passada, es començarà a executar quan passi l'estiu. Està prevista una inversió de 122 mil euros per actuar en quatre trams de voreres de l'avinguda de Catalunya i el seu entorn, malmeses actualment per l'acció de les arrels dels arbres, que han anat aixecant els panots.
Els trams de vorera on s'intervindrà són el de l'avinguda de Catalunya, entre Mercè i Enric Vincke, el carrer de València, entre avinguda de Catalunya i Santiago Bañeras, el carrer de Provença, en el mateix tram, i el carrer de Nàpols, entre avinguda de Catalunya i Indústria. En tots els trams s'arranja només una de les voreres, excepte al carrer de Provença on es faran les dues. Jordi Pallí, regidor d'Urbanisme i Obres de l'Ajuntament de Palamós, explica en què consistiran les obres.
Els trams que s'inclouen en aquesta actuació són voreres d'entre dos metres i mig i quatre metres d'amplada, amb una superfície total d'uns 1.150 metres quadrats. Les obres, que s'abordaran després de l'estiu, les farà una empresa especialitzada, duraran dos mesos i tenen un pressupost de 122 mil euros.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...