16/06/2016 Societat
L'escola Vila-romà perdrà una línia de P-3 el proper curs.
Com ja s’apuntava, l’escola pública Vila-romà de Palamós perd aquest pròxim curs una línia d’ensenyament infantil de P3. Així es va confirmar ahir en la reunió del Consell Escolar Municipal, malgrat el Departament d’Educació de la Generalitat manté la porta oberta a desdoblar una aula en cas que d’aquí al setembre creixi el nombre d’alumnes matriculats, un fet que ja s'ha produït altres anys.
En iniciar-se el procés de preinscripció, la Generalitat ja va habilitar només 7 línies de P3 a les escoles de Palamós, en comptes de les 8 que hi havia fins ara, argumentant qüestions de baixa natalitat. Malgrat l'Ajuntament de Palamós va aprovar una moció reclamant el manteniment de totes les línies educatives, ahir es va confirmar al Consell Escolar Municipal que el centre públic de primària Vila-romà en perd una. Natàlia Casellas, regidora d'Ensenyament.
La regidora del grup municipal del PSC, Raquel Gallego, creu que la pérdua d'un grup de P3 és una mala notícia.
L’Ajuntament de Palamós va aprovar el mes passat una moció que demanava no tancar cap línia escolar de P3 al municipi. La moció reclamava també garantir el dret de les famílies a triar escola i a optar a places d’ensenyament públic.
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...
Notícies relacionades:
27/04/2016 - Societat La CUP, contra la supressió d'una línia escolar de P-3
...
19/05/2015 - Societat Baixa la demanda de places de P-3 i tots els alumnes poden anar a l'escola triada en primera opció.
...
04/05/2016 - Societat El PSC creu que s'ha decidit suprimir una línia de P3 abans d'hora
...
11/05/2016 - Societat El Ple de Palamós aposta per mantenir totes les línies escolars de P3
...