Dos mesos de la nova Oficina d'Atenció al Ciutadà

16/06/2016 Serveis


La planta baixa de l'Ajuntament és ara un espai d'atenció més accessible.

La planta baixa de l'Ajuntament és ara un espai d'atenció més accessible.

Dos mesos després de la seva entrada en servei, l’Ajuntament de Palamós fa una bona valoració de la nova Oficina d’Atenció al Ciutadà. La renovació integral de la planta baixa de la Casa de la Vila ha permès obtenir un espai d’atenció personalitzada més accessible i còmode pels usuaris. Una altra de les novetats que s’ha consolidat és l’obertura al públic de l’oficina els dijous a la tarda.

Aquest dia de la setmana, l'OAC fa horari continuat des de les nou del matí fins a les sis de la tarda, donant l'oportunitat de fer tràmits i gestions a persones que, per motius laborals o d'altre tipus, no els poden fer al matí. És una de les novetats que s'han introduït aprofitant la reforma de la planta baixa de l'Ajuntament per fer-hi la nova Oficina d'Atenció al Ciutadà. Entre les millores fetes hi ha la instal·lació de portes automatitzades a l'entrada principal, a més de la supressió de barreres arquitectòniques. S'ha posat un tauler d'anuncis digital i un punt d'atenció ràpida per a tràmits senzills, com ara certificats d'empadronament o pagaments en línea amb targeta de crèdit per anul·lar denúncies de les zones blaves i verdes d'aparcament. La nova OAC funciona a partir d'un taulell central i un gestor de cues que donen agilitat al sistema d'atenció a l'usuari. Per a la regidora d'Organització de l'Ajuntament de Palamós, Maria Puig, la valoració del nou servei per part de l'usuari és bona.



L'Oficina d'Atenció Ciutadana incorpora també a partir d'ara l'opció de gestionar les autoliquidacions i pagaments de taxes associades a determinats tràmits, sempre amb targeta de crèdit. Això s'havia de fer fins ara a l'oficina de Serveis Econòmics. Precisament, un dels següents objectius és identificar serveis que es presten en altres dependències municipals i que es podrien centralitzar a l'OAC. Maria Puig.



Les obres d'adequació de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Palamós han costat uns 53 mil euros i també han inclòs la millora del sistema de climatització i d'enllumenat. L'espai està obert de dilluns a divendres de nou a dues. Els dijous, com ja hem explicat, s'amplia l'horari ininterromput fins a les sis de la tarda.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...