16/06/2016 Serveis
S'han fet un total de 30 sopars que han aplegat prop d'un miler de persones.
El col•lectiu La Cuina de l’Empordanet acaba de tancar la quarta edició de la campanya gastronòmica ‘Sopars maridats’. Durant els mesos d’hivern i primavera s’han celebrat una trentena de sopars que han comptat amb l’assistència d’un miler de comensals. Es tracta d’àpats cuinats pels restaurants i que es mariden amb els vins de 26 cellers pertanyents a la Denominació d’Origen Empordà.
En la campanya 'Sopars maridats' a més dels restaurants de La Cuina de l'Empordanet també hi participen els del col·lectiu La Cuina del Vent, format per establiments de la comarca de l'Alt Empordà. Des de l'inici de la campanya, el 12 de febrer, fins a la seva finalització, divendres passat, s'han fet un total de 30 sopars que han aplegat prop d'un miler de persones. 'Sopars maridats' va néixer fa tres anys amb l'objectiu de mobilitzar el públic en temporada baixa i fer més estreta la relació entre els restauradors i els productors vinícoles de l'Empordà.
Totes les notícies:
27/10/2026 - Successos Confinen un edifici del passeig del Mar per un incendi
Els serveis d'emergències s'han mobilitzat avui en un incendi que s'ha produït a quarts de dotze...
27/10/2026 - Successos Entren a robar a l'Aula d'Aprenentatge
A dos quarts de dotze del migdia d'ahir, personal de l'Aula d'Aprenentatge es va adonar que algú...
27/10/2026 - Societat Ja es pot fer la vacuna antigripal sense cita prèvia a l'hospital de Palamós
Aquest passat dilluns va començar la segona fase de la campanya de vacunació contra la grip i la...
27/10/2026 - Societat 7 farmàcies de Palamós i Sant Joan permeten vacunar-se de la grip i la COVID
Per segon any consecutiu, diferents farmàcies de Palamós i Sant Joan, coordinades amb l'Àrea...
27/10/2026 - Societat Convocades dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i Sant Joan els dies 23 i 28 de novembre
El Banc de Sang i Teixits convoca dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i...