Acaba la quarta edició de la campanya 'Sopars maridats'

16/06/2016 Serveis


S'han fet un total de 30 sopars que han aplegat prop d'un miler de persones.

S'han fet un total de 30 sopars que han aplegat prop d'un miler de persones.

El col•lectiu La Cuina de l’Empordanet acaba de tancar la quarta edició de la campanya gastronòmica ‘Sopars maridats’. Durant els mesos d’hivern i primavera s’han celebrat una trentena de sopars que han comptat amb l’assistència d’un miler de comensals. Es tracta d’àpats cuinats pels restaurants i que es mariden amb els vins de 26 cellers pertanyents a la Denominació d’Origen Empordà.

En la campanya 'Sopars maridats' a més dels restaurants de La Cuina de l'Empordanet també hi participen els del col·lectiu La Cuina del Vent, format per establiments de la comarca de l'Alt Empordà. Des de l'inici de la campanya, el 12 de febrer, fins a la seva finalització, divendres passat, s'han fet un total de 30 sopars que han aplegat prop d'un miler de persones. 'Sopars maridats' va néixer fa tres anys amb l'objectiu de mobilitzar el públic en temporada baixa i fer més estreta la relació entre els restauradors i els productors vinícoles de l'Empordà.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...