15/06/2016 Esports
Jaume Duran torna al Palamós CF.
El Palamós Club de Futbol presenta aquesta tarda els dos primers fitxatges per a aquesta temporada. Es tracta de Jaume Duran i Sergio García, dos jugadors que ja havien vestit amb anterioritat la samarreta del degà. Jaume Duran, de 32 anys, ha jugat aquestes tres últimes temporades a les files del Peralada, a Primera Catalana i a Tercera Divisió. També del Peralada prové el lateral, Sergio García, de 29 anys, que havia jugat amb el Palamós en la campanya 2012-2013.
Aquestes dues novetats s'afegeixen a les dels repescats Amós Gasca i Àlex Fernández que, com ja explicàvem ahir, tornen a Palamós després de les cessions a La Jonquera i al Banyoles, respectivament.
Totes les notícies:
17/09/2026 - Política L'Ajuntament subvenciona amb 40.000 euros la 50a Christmas Race, malgrat dubtar del futur de la regata
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va donar aquest dimarts passat el vistiplau a la subvenció al...
17/09/2026 - Política El govern posposa la votació al Ple del Compte General del 2025
L'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós, que formen els grups d'ERC i el PSC, va decidir...
17/09/2026 - Serveis El port de Palamós i la seva destinació es promocionen a la fira Seatrade Cruise Med, a Las Palmas
Las Palmas de Gran Canaria és la seu, des d'ahir i fins avui dijous, de la fira biennal dels...
17/09/2026 - Societat 12 persones han mort ofegades aquest estiu a les platges de la Costa Brava
La campanya de bany a les platges de la Costa Brava, entre el 15 de juny i el 15 de setembre, s'ha...
17/09/2026 - Cultura SSIBE i els museus del Baix Empordà presenten 6 audioguies sensorials pel benestar emocional a través de la cultura
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, l'Institut Català de la Salut, i els museus del Baix...