08/06/2016 Serveis
Maria Puig, regidora d'Organització i Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós.
L’Ajuntament de Palamós està preparant una aplicació per a telèfon mòbil i web que centralitzarà totes les incidències que l’usuari vulgui denunciar. L’aplicatiu substituirà el que es va implantar a final de 2013, exclusivament per a desperfectes a la via pública. Aquest serà més transversal, afectarà totes les àrees municipals i s’espera que estigui operatiu en la tardor d’aquest any.
L'aplicació existent fins ara tenia un índex d'utilització baix i ja fa temps que s'estava treballant per reformular-la. El resultat és un aplicatiu per a telèfon mòbil i web, més operatiu i que permetrà que la ciutadania pugui notificar incidències que afectin qualsevol de les àrees municipals. Maria Puig, regidora d'Organització i Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós.
L'Ajuntament també s'ha marcat com a objectiu agrupar en un únic mur totes les aplicacions municipals de Palamós perquè l'usuari hi tingui un accés més fàcil i ordenat. Maria Puig.
D'altra banda l'Ajuntament de Palamós ja té a punt un canal de Telegram per comunicar-se a través d'aquesta xarxa de missatgeria per Internet. Qualsevol veí o veïna de Palamós podrà fer les seves consultes a l'administració i l'Ajuntament li respondrà a través del mateix canal. El Telegram de l'Ajuntament de Palamós està vinculat al número 630 030309.
Totes les notícies:
19/08/2026 - Serveis L'Ajuntament farà un estudi econòmic de viabilitat de la línia marítima amb les Illes Balears
L'Ajuntament de Palamós elaborarà un estudi econòmic per validar la viabilitat d'una línia...
19/08/2026 - Serveis Palamós participarà del 5 al 12 d'octubre en la quarta edició de 'La ComerÇiada'
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, participarà en la quarta...
19/08/2026 - Societat Oncolliga Palamós ja ven tiquets per a la botifarrada popular al passeig
Oncolliga Palamós ja prepara la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu destinada a...
19/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava i el CN Palamós organitzen una nedada per reivindicar un mar més segur
La plataforma d'entitats SOS Costa Brava i el Club Natació Palamós reivindicaran aquest diumenge...
19/08/2026 - Cultura Mariona Escoda actua avui al F'Estiu de Calonge i Sant Antoni
Després d'una pausa de 3 dies, el festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni reprendrà avui la...