Nova aplicació més transversal per denunciar incidències

08/06/2016 Serveis


Maria Puig, regidora d'Organització i Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós.

Maria Puig, regidora d'Organització i Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós.

L’Ajuntament de Palamós està preparant una aplicació per a telèfon mòbil i web que centralitzarà totes les incidències que l’usuari vulgui denunciar. L’aplicatiu substituirà el que es va implantar a final de 2013, exclusivament per a desperfectes a la via pública. Aquest serà més transversal, afectarà totes les àrees municipals i s’espera que estigui operatiu en la tardor d’aquest any.

L'aplicació existent fins ara tenia un índex d'utilització baix i ja fa temps que s'estava treballant per reformular-la. El resultat és un aplicatiu per a telèfon mòbil i web, més operatiu i que permetrà que la ciutadania pugui notificar incidències que afectin qualsevol de les àrees municipals. Maria Puig, regidora d'Organització i Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós.



L'Ajuntament també s'ha marcat com a objectiu agrupar en un únic mur totes les aplicacions municipals de Palamós perquè l'usuari hi tingui un accés més fàcil i ordenat. Maria Puig.



D'altra banda l'Ajuntament de Palamós ja té a punt un canal de Telegram per comunicar-se a través d'aquesta xarxa de missatgeria per Internet. Qualsevol veí o veïna de Palamós podrà fer les seves consultes a l'administració i l'Ajuntament li respondrà a través del mateix canal. El Telegram de l'Ajuntament de Palamós està vinculat al número 630 030309.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...