11/05/2016 Esports
La Penya Sport, sempre fidel al degà de Catalunya.
La Penya Sport fa una crida a l’afició del Palamós Club de Futbol perquè acompanyi el primer equip, que aquest diumenge es juga la permanència al grup català de la Tercera Divisió en el partit que jugarà al camp del Rubí. Per aquest motiu, la Penya organitza un autocar per anar a animar els jugadors en la darrera jornada de lliga. El preu del viatge, sense l’entrada, és de cinc euros i es pot reservar plaça fins demà dijous.
La reserva es pot fer a les oficines del club. L'autocar sortiria de l'Estadi Municipal el mateix diumenge a les nou del matí. Carles Bravo, membre de la Penya Sport, diu que l'equip es juga la permanència i necessita el suport de l'afició.
El Palamós Club de Futbol encara no està matemàticament salvat. Encara l'amenacen les dues places que es podrien veure afectades per descensos compensats, i que ara ocupen el Granollers i el Santfeliuenc. Els palamosins, però, depenen d'ells mateixos i una victòria al camp del Rubí, que ja és equip de Primera Catalana, els donaria un any més la permanència a la Tercera Divisió.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...