Èxit de les 12 hores de bàsquet de La Salle Palamós

04/05/2016 Esports


Un partit de les 12 hores de bàsquet de La Salle, el passat diumenge.

Un partit de les 12 hores de bàsquet de La Salle, el passat diumenge.

L'escola La Salle Palamós ha fet una valoració molt positiva de la 36a edició de les 12 hores de bàsquet, que es van fer aquest passat diumenge. El centre ha fet pública una nota d'agraïment a tots els participants i col·laboradors d'aquesta edició, que va comptar amb la presència de 430 esportistes de base.

Els participants formaven part de 41 equips en representació de 18 clubs, i estaven distribuïts en sis categories d'edat. L'escola La Salle ha fet una bona valoració del torneig i destaca que més d'un miler de persones es van descarregar una innovadora aplicació de mòbil que s'ha creat amb motiu d'aquestes 12 hores de bàsquet. Els participants van poder gaudir del joc i també d'inflables, regals, un concurs de dibuix, trofeus i medalles, en una jornada d'oci i esport que, a més, es va veure acompanyada pel bon temps.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...