Entra en servei l'Oficina d'Atenció al Ciutadà

11/04/2016 Serveis


La recentment estrenada Oficina d'Atenció al Ciutadà. (Foto: Ajuntament de Palamós.)

La recentment estrenada Oficina d'Atenció al Ciutadà. (Foto: Ajuntament de Palamós.)

L’Ajuntament de Palamós ja ha estrenat el nou espai de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, a la planta baixa de la Casa de la Vila. Les obres de millora han durat uns quatre mesos i han permès crear una zona d’atenció personalitzada més accessible i còmoda per als usuaris. D’altra banda, i com a novetat, l’Oficina tindrà un horari d’atenció continuada els dijous, de les nou del matí a les sis de la tarda.

Entre les millores que incorpora la planta baixa de l'Ajuntament hi ha la instal·lació de portes automatitzades a l'entrada principal, a més de la supressió de barreres arquitectòniques. S'ha posat un tauler d'anuncis digital i un punt d'atenció ràpida per a tràmits senzills, com ara certificats d'empadronament o pagaments en línea amb targeta de crèdit per anul·lar denúncies de les zones blaves i verdes d'aparcament. La nova OAC funciona a partir d'un taulell central i un gestor de cues que donen agilitat al sistema d'atenció a l'usuari. Maria Puig, regidora d'Organització de l'Ajuntament de Palamós.



L'Oficina d'Atenció Ciutadana incorpora també a partir d'ara l'opció de gestionar les autoliquidacions i pagaments de taxes associades a determinats tràmits, sempre amb targeta de crèdit. Això s'havia de fer fins ara a l'oficina de Serveis Econòmics. Les obres d'adequació de l'OAC de l'Ajuntament de Palamós han costat uns 53 mil euros i també han inclòs la millora del sistema de climatització i d'enllumenat. L'espai estarà obert de dilluns a divendres de nou a dues. Els dijous, però, s'amplia l'horari ininterromput fins a les sis de la tarda.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...